pondělí 2. března 2015

Únor

Je na čase, abych ten druhý měsíc shrnula.
Projekt na tento měsíc jsem dlouho zvažovala, nakonec to vzhledem k okolnostem a událostem vyhrály 2 knoflíko - korálkové kytičky. Ty krásné knoflíky jsem koupila loni v létě v Českých Velenicích.


 Nově můžete moje korálkové kytičky koupit v Broumově v obchůdku s handmade výrobky a zdravou výživou U Floriána. Tímto děkuji moc Romče za tip a zprostředkování prodeje.

Se šperkem na tento měsíc to taky nebylo jednoduché. Měla jsem určitou představu, ale neměla jsem potřebné množství materiálu. Takže nakonec to vyhrál náramek Lemonato. Myslím, že návod je všeobecně známý. Pro ty, co neznají, tak hezky popsáno je zde.

Tentokrát byl dělaný už přímo pro majitelku, ale pokud byste měli zájem, tak mohu vytvořit prakticky v jakékoli barvě.
Jak už jsem psala, mám určité plány, ale nemám materiál a do Jablonce na výlet se zatím nechystám, tak jsem využila internetový obchod



Krabice přišla poměrně velká a těch pokladů :-) Největší radost mám z modistických dutinek.

V únoru je taky svátek sv. Valentýna. Ne, že bych ho něják "žrala", ale zrovna proti tomuto svátku nic nemám...Lásky není nikdy dost.

Tulipány a čokoládu jsem dostala od Přemka, hrnečky jsem koupila já nám oboum do karavanu.

Kresbu jsem opět stíhala na poslední chvíli, ale tentokrát mi šla hezky od ruky, tak byla hotová coby dup.

Měl to být havran...no, já říkám, že je to prostě pták :-D

19.února jsme vstoupili do roku  zelené dřevěné Kozy. Všem vám přeji, ať je to rok štěstí, růstu a hlavně zdraví.
(zdroj obrázku: internet)




Žádné komentáře:

Okomentovat