pátek 10. dubna 2015

Velký přesun, stěhování a jarní úklid

Ten nápad jsem paradoxně vypustila do éteru na sv. Valentýna. Navrhla jsem, že se přesunu do horního bytu k Jiříkovi. Přemek se toho překvapivě chytnul. A tak se postupně přenášely věci, vyhazovaly věci, rozmontovávalo, stěhoval nábytek, uklízelo.





A od 1.března s Jiříkem bydlíme :-)





Úplně největší radost mám z mého čajového koutku :-)


Asi bych měla upřesnit informace pro různé divící se... Jasně, s tím přesunem to není tak žhavé, když mi není dobře, tak stejně většinu času trávím dole u Přemka. Taky Jiříkovi se moc nelíbí, že jsem mu narušila jeho prostor a nahoře mu vysloveně vadím. Pokud jsem nahoře, tak Jirka zdrhá za Přemkem dolů a nebo dokonce i ven. Prostě ještě to není doladěné a celkem se v tom plácáme.
A jestli se ptáte proč?...asi pro tu pomyslnou volnost, prostor, nikdo nic nemusí, ale jen může. Vím, špatně se to vysvětluje, ale nejdůležitější je, že se stále máme všichni rádi, ne? ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat