neděle 10. prosince 2017

Můj Vánoční Super Box

O tom, že existuje nějáký Super Box jsem se dozvěděla na blogu u Míši. Jelikož jsem skončila se swapy (pravda jeden musím ještě dodělat a asi o dvouch jsem sem zatím nenapsala článek), rozhodla jsem se, že jednou vyzkouším něco jiného a půjdu do toho.
Z nabídky jsem si vybrala Vánoční Box a byla natěšená, co mi přijde.


Přišla krásná krabice (určitě ji využiji), poměrně veliká a pěkně těžká.


V boxu byly hned 3 nápoje...černý a zelený ochucený čaj a jablečný džus.
Chipsy s chili a limetkou...byly opravdu moc, moc pálivé.
Dijonská hořčice a tatarská omáčka Hellmanns Light...různým light výrobkům u nás neholdujem, ale tak do nějáké pomazánky tatarku snad využiji.
Rama s olejem z vlašských oříšků, prý má všestranné využití - za tepla i za studena, tak na tu jsem hodně zvědavá.
Dvě špaldové mouky - hladká a celozrnná...se špaldovou moukou nemám vůbec žádnou zkušenost, ale určitě z nich něco zkusím upéct.
Višňová ovocná náplň s kousky ovoce...prý by se neměla roztékat a vytékat z pečiva, ani při vysokých teplotách...vyzkoušíme. Jsem moc ráda, že mi přišla v celku a nerupl kelímek, protože spousta holek si na to stěžovala, že náplň byla vyteklá v boxu.
Směs na čokoládovou panna cottu a hruškový puding s kvítky levandule...na ten puding se moc těším.
Ovesná kaše s rakytníkem... o tu se u nás zřejmě popereme, tyhle ovesné kaše milujeme.
Navíc jsem v boxu měla velké Chupa Chups lízátko, JOJO bonbony Ovocné potěšení (jahodové) a děsně dobrou tyčinku Corny Flapjack s brusinkami a dýňovými semínky.


Celkově mě Super Box mile překvapil. Využiji určitě všechno, včetně krabice. Mnohé věci, bych si normálně nekoupila, tak si je aspon vyzkouším.
...a někdy příště si určitě objednávku Super Boxu zopakuji.


2 komentáře: