úterý 18. prosince 2018

Michal

Dnes je zase to neblahé datum, které mě pronásleduje jako stín. Datum, kdy se zabil při autonehodě můj druhý manžel a otec mých dvou dětí...
Člověk by řekl, že 19 let je dost dlouhá doba, kdybych to už mohla mít v sobě zpracované...NENÍ... a myslím, že ta doba nebude nikdy dost dlouhá. Není dne, kdybych si na Michala nevzpomněla. Stále se v tom plácám. Posledních cca 6 let zase trochu víc.

*23.4.1973
+18.12.1999
Bohužel hmatatelných vzpomínek mám minimum. Nemám fotky, drobnosti, takové ty věci, co člověk schovává jako vzpomínku... Ano mám dvě úžasné děti ♥ A vím, jak moc, moc Mišce ten táta, po kterém zdědila lásku k hudbě a taneční talent, chybí...ano v ní mi Michal žije dál a vím, že by na ni byl pyšný.



2 komentáře:

  1. Danfí, to mi je moc líto. A vím, jaké to je. Od smrti mého manžela uplynulo 18 let, a jako by se to stalo před pár dny... Blanka V.

    OdpovědětVymazat