neděle 9. listopadu 2014

Informace pro swapy a dárkování

Rozhodla jsem se podat více ucelenějších informací o sobě pro budoucí swap partnery - ky:

Kosmetika
Pouze pečující - využiji všechnu kosmetiku do koupele (šumivky, pěny, soli), sprchové gely, sprchové pěny a šampony. 
Dále využiji jen kokosový olej, velká i malá balení vlhčených ubrousků, papírové kapesníky s vůní máty.

Čtení
Aktuálně sháním tyto knihy:
Vše od J. H. Krchovského ♥
 

Zájmy
Jsem tafofil - milovník hřbitovů, smuteční poezie...
Zajímají  mě rodokmeny.
Sbírám Tarotové karty
Sbírám pohlednice.
Miluji irskou hudbu.
Skládám puzzle

DIY
Silikonové formy na výrobu mýdel a svíček.
Stuhy šířka 2,5 cm a víc + krátké špendlíky na píchaný patchwork
Moc by mě potěšilo, pokud byste byli ochotni pro mně střádat čajové sáčky (barevné papírové přebaly z porcovaných sáčkových čajů) na tea bag folding.

Papírnictví
Pastelky, tužky, rudky, uhle, popisovače, fixy, gelovky, propisky, pera, štětce, ořezovátka přijímám v jakémkoli množství. Nelinkované sešity, motivašní deníky
Nevyužiji diáře a omalovánky

Domov
Nemám ráda Ikeu a minimalismus. Naopak miluji koloniální styl...barvy, pestrost, zdobnost, mírnou přeplácanost.
Miluji dřevo a proutí v jeho přírodní podobě, keramiku. Úložné košíčky z proutí, pedigu, papírového pedigu.... hezké DIY věci
Bavlněné útěrky, ubrusy, přehozy, deky....šité, vyšívané, háčkované, pletené. Obdivuji patchwork.
Svíčky, svícny, aroma lampy, vonné vosky.
Tabáky a uhlíky do vodní dýmky taky ano.
Nechci obrázky, fotky apod věci, co se věší na zed, ani stojánky na fotky.  Nechci nic s anglickými nápisy typu Home, Welcome apod.


Oblíbené vůně
Fialka, levandule, máta, jehličí a ovocné

Oblíbené motivy
Levandule, puntíky, kočky

Jídlo
Chutná mi vše s mentolem a s lékořicí. Různá semínka a oříšky, ideálně jen tak, bez příchutí. Jsem víc čajová než kávová.
Nechci nic s kokosem!!!

Děti
Malé děti nemám. Kromě 3 dospělých dcer mám postiženého syna - autistu. Sice je už dospělý (25 let), ale zůstane věčným dítětem.
Pokud by mu chtěl někdo udělat radost, tak pár informací:
Líbí se mu seriál Simpsonovi, Halloweenské náměty, pavouci. Rád fotí. Oblečení pánské XL, má propíchlé jedno ucho, dlouhé vlasy. Využije pánské spreje a šampony proti lupům. Miluje cappuccino, kávové oplatky, Fidorky.

Tento příspěvek budu průběžně dopisovat a upravovat. Pokud vám něco není jasné, tak se ptejte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat