pondělí 24. listopadu 2014

Tag: Zpověd blogerky

V úvodu bych chtěla moc poděkovat Mishughetě za nominaci a zároven říct, že rozhodně se za typickou blogerku nepovažuji a asi nikdy považovat nebudu.

Kolik času denně strávíš psaním a upravováním článků?
Denně jsem se snažila psát o prázdninách. Což ze začátku šlo, ale rozhodilo mi to cestování a dovolená, kdy bud nebyl čas, nálada a někdy k dispozici ani net.
Nyní už denně nepíši. Píši hodně nárazově. Takž někdy dlouho nic a pak dám třeba 3 články za den. Prostě někdy radši píši, někdy radši tvořím, někdy má přednost rodina a domácnost.
Články pouštím do světa bez úprav, často s chybami, takže upravuji za pochodu. Jsem typicky chaotický člověk. Chaos mám ráda, chaosem žiji.

Utrácíš nebo šetříš?
Rozhodně utrácím :-))) Šetří můj partner :-P

Kdy je pro tebe nejjednodušší blogovat?
Když mám přebrané a upravené fotky. Podle mě je stále, každý den o čem psát, pořád se přece něco děje. Ale ty fotky mě děsně brzdí.

Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?
Určitě pořádný hrnek čaje (na čaji ulítávám) a k tomu nějáká sušenka...stále si drobím do klávesnice :-D

Jaký je tvůj nejhorší makeupový zlozvyk?
Asi ten, že se vůbec nelíčím...takže vlastně žádný :-D


Jakým citátem by se podle tebe měl řídit svět?
Zajímavá otázka...kdysi jsem citáty sbírala. Dokonce i své vlastní vymýšlela. Naposled mně hrozně moc oslovil tento:
"Neberte nikdy člověku ani zvířeti jeho svobodu, je to nejdražší statek na tomto světě." (Théodore Coster)

Jak dlouho ti trvá, než se vypravíš ven?
Podle toho kam a s kým...Většinou se déle vypravuje Přemek než já :-))) Zase jsem chaotická...většinou dlouho v duchu plánuji, ale ve výsledku sbalím, co mám neblíž po ruce a jdu.

Kdo je tvůj oblíbený/á bloger/ka?
Asi všechny, co sleduji...takže hlavně ty co tvoří a pak ty, co mají postižené děti.
Ale úplně nejvíc asi Amélka, ikdyž ne vždy s ní scela souhlasím. Přesto má můj hluboký obdiv, jak vše zvládá. Čtu ji už roky a chvilku jsme si spolu psaly i mailem.

Který bloger by si zasloužil více čtenářů než má? 
Určitě Gudrun, protože si myslím, že by pro hodně lidí mohla být inspirací.


Na co se nejvíc těšíš v příštím roce?
Nerada plánuji až tak dopředu. Těším se na výlety na motorce. Těším se, že doděláme karavan. Těším se na posezení u ohýnků s kytarou. Prostě těším se na život s Přemkem.
Určitě se těším, že syn konečně dodělá školu a budeme moc více cestovat a užívat si to.
Taky se moc těším na jubilejní 20. ročník POW WOW.


Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?
Jak už jsem psala výše, odvíjí se to od zpracování a vytřídění fotek.

Co máš právě na sobě?
Domácí batikované šaty.

Na co jsi ve svém životě nejvíc hrdá?
Na dceru Michaelu.
Pak na to, že jsem vše ve svém životě ustála a dnes jsem tam, kde jsem :-)

Dále bych chtěla nominovat Gudrun, Mery, Snuhlu, možná ještě někoho připíši

Žádné komentáře:

Okomentovat