neděle 1. února 2015

Co jsem udělala v lednu.

Měsíc leden byl pro mě těžký, jako ostatně každý rok. Prostě ty rozjezdy v novém roce mám pomalé. Na začátku se opět rozjela moje deprese, následovaly zdravotní problémy a vygradovaly až do zápalu plic. I přesto jsem se snažila udělat vše, co jsem si naplánovala, ikdyž jsem to doháněla až na poslední chvíli.
První co jsem dokončila byl můj lednový projekt  - tkaný koberec. Bohužel jsem ho musela ukončit dříve, než jsem zamýšlela. Naší kočce se moc líbila provázková osnova, takže mi ji dokonala zašmodrchala, navíc jeden provázek překousala. Koberec jsem zamýšlela delší, ale věřím tomu, že svůj účel splní i tak.


Další věc, co jsem chtěla nebo spíš si předsevzala, je udělat každý měsíc jeden šperk. Bohužel jsem opravdu dělala až na poslední chvíli, tak nakonec padla volba na náušnice. Dělala jsem je podle návodu z časopisu Korálki 0 / 07  (úplně první co vyšel)  podle Markéty Štifterové. Jelikož náušnice nenosím, tak pokud by se někomu zalíbily, tak napište, klidně vám je daruji.


Jako poslední předsevzetí, vznikla tato kresba. Každý měsíc aspon jeden obrázek, jinak bych se ke kreslení nedokopala.


Sice s vyplazeným jazykem, ale leden jsem si splnila a vzhledem k situaci jsem celkem i spokojená. Jsem zvědavá na únor.



Žádné komentáře:

Okomentovat