sobota 26. března 2016

Cestovatelský TAG

Na tento TAG jsem se inspirovala u Zuzanky.



1. Vyjmenuj všechny země, ve kterých jsi byla.
Žádnou exotiku nečekejte. V podstatě jsem vždy byla jen, co by kamenem dohodil od našich hranic. Takže navštívené země jsou:
Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko

2. Která země/ místo se ti nejvíce líbilo?
Miluji Čechy ♥ A místo? Asi to bude ohrané, ale opravdu nejradši mám Prahu.

3.Kam by ses chtěla podívat?
Kdysi jsem jako dítě a pubertačka toužila po Japonsku. Stále jsem ležela v knihách o něm a měla dopodrobna nastudovanou i jeho historii...No, časem mě to pustilo.
Pak jsem měla touhu navštívit indiány, ale USA nikdy nebyly můj favorit. Takže to bylo Mexiko, Jižní Amerika... No, možná ta touha je kdesi v podvědomí ještě stále zahrabána.
To co kdysi pro mě bylo Japonsko, je nyní Indie. Pokud bych chtěla opravdu navštívit nějákou zemi, tak je to zrovna tato.
Nu, držme se však při zemi...Francie, Provence...ideálně na motorce, je myslím reálnější :-)
A u nás? Určitě úplný cíp západních Čech...okolí západočeských lázní, Chebsko...


4. Vyjmenuj 3 věci, které bereš vždy s sebou na cesty.
Mapy ...jsem na mapy úplně ujetá, potřebuji i mapy jednotlivých měst, ne jen kraje.
Foták ...bez fotáku ani ránu :-D
Náhradní kalhotky ...vždy připravena :-D, co kdyby ...

5. Jmenuj nejlepší jídlo, které jsi kdy v cizině jedl/a.
V Rakousku zmrzlinu, lepší jsem fakt nikdy neměla. Jinak ani nevím, jestli jsem vysloveně někde v cizině něco jedla...kromě dovezených zásob. Já bych v životě do huby nic co neznám a nic exotického nevzala .Jsem "konzerva" a opravdu miluji českou kuchyni. Takže žádné potvory z moře vytažené apod. bych nepozřela.

6. Jaká byla tvoje nejmilejší cesta? 
Každá...hlavně vypadnout tady z toho kraje a z té samoty.

7. Máš nějakou negativní vzpomínku na některou z cest?  
Asi nemám, protože negativní vzpomínky se časem změní v úsměvné příběhy :-) 

8. Kam se chystáš tento rok?
Nechystám se, neplánuji...nechávám plynout. Určitě to však bude po naší zemi ČESKÉ ♥...pokud zdraví dovolí.




Na TAG nominuji dceru Michaelu...budu ráda pokud se inspiruje i někdo další :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat