středa 16. března 2016

SWAP Adventní pohledový

Loňský rok (ke kterému se ještě vrátím) jsem zakončila swapem plným pohlednic. Na klasický adventní swap jsem se loni moc necítila, takže jsem uvítala, že Blanka vyhlásila Pohledový adventní swap. Navíc Blanka je taková záruka, že vše dopadne OK. Byl to myslím náš společný 4. swap avždy vše proběhlo k oboustranné spokojenosti.
Ani tentokrát Blanka nezklamala a na záčátku prosince ke mně dorazil balíček plný pohledů. Každý pohled byl v obálce s citátem a zdruhé strany bylo napsáno kde se místo na pohledu nachází.
Kromě pohlednic jsem dostala i dárečky laděné do mé oblíbené modré barvy.


Pohlednice byly krásné. Blanka nezapomněla ani na mého oblíbeného Alfonse Muchu.



Jelikož pohledy sbírám od svých 5 let, tak tento swap byl přesně pro mě a Blance moc děkuji.

Co přišlo Blance ode mě:



Swap hodnotím plným počtem bodů, protože neměl chybu :-)
10 / 10




2 komentáře:

  1. Pohledy jsou super, jednu dobu jsem je sbírala, pak jsem je někomu darovala a od té doby už si koupím vždy jen pár a hned je pošlu:) Jinak jsem se registrovala na Postcrossing a už mi přišlo pár pohledů i ze zahraničí, akorát mi vadí ta cena. U nás je to hrozně drahé, za poslání pět pohledů jsem dala skoro 200 Kč, to mi přijde opravdu hodně. Ale možná zase někdy něco pošlu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Postcrossingu jsem byla zaregistrovaná já, Miška a chvilku dokonce i Jiřík, ale už jsme to vzdali. Ta cena je opravdu už vysoká.

      Vymazat