neděle 3. dubna 2016

Odpovězte ...

Hru na otázky a odpovědi mám moc ráda. Tentokrát jsem se inspirovala u na blogu u Mi.

1. Ráno se neobejdu bez...
Polibku od mého muže :-)

2. Na pracovním stole mám...
Tvůrčí nepořádek...stále něco motám z korálků, vedle lepím z papírů, do toho ještě noťas, sešit s poznámkami, často i pastelky... Pořádek by mě nebavil :-D

3. Volný čas trávím s...
Asi nejvíc sama se sebou a s internetem. Jasně, že i s Přemkem a Jiříkem, ale celkově mi děsně chybí lidi, společnost...je to můj každodenní boj. Proto říkám, že bez netu bych tu chcípla.

4. Inspiraci hledám...
Různě...asi všude kolem sebe.

5. Před spaním si vždy...
Nemám žádný rituál. Spát chodím většinou kolem druhé hodiny ranní, kdy už mi doslova padá hlava a tak lehnu a spím.

6. Nejvíc mě dokáže rozesmát, když...
Jsem se svou nejmladší dcerou. Ta mně dokáže rozesmát vždycky...fotkami, příhodami ze školy...

7. Na jaře potřebuji....
Sluníčko, první jarní kytičky, zelenou trávu...vůni dálek :-)




8. Nikdy nepochopím proč...
Mě tolik lidí nechápe.

9. Kdybych uměla létat, tak...
Tak odletím do Zbiroha nebo do Prahy...ono je to jedno kam, hlavně z tohodle "půlnočního království" pryč.

10. Často si zpívám nebo broukám píseň...
 Nevím. Já jsem opravdu antimuzikální a většinou si nebroukám :-D a o zpěvu radši ani nemluvím :-D

Pokud se vám otázky líbí a inspirujete se také budu ráda já a určitě i Mi :-)

1 komentář:

  1. Když jsem četla tvé odpovědi, tak jsem si uvědomila, že spousta z nich mě napadla taky, třeba ranní polibek od muže:D Jirka taky hned říkal, že tam chybí ta ranní pusa bez které nevstanu:D jinak mě pobavil ten nepořádek na stole, takže umělecký pořádek vlastně, ne?:)Jinak s tou společnosti a lidma to mám velmi podobně jako ty, pracuji z domu, takže nepřijdu moc do kontaktu s ostatními, vlastně jsem odkázaná na Jirku. A tady, kde bydlím nemám ani jednoho člověka na kamarádění, to je někdy opravdu k uzoufání:)

    OdpovědětVymazat