pondělí 11. dubna 2016

Swap 10 věcí za 100

Tento swap vyhlásila Anička. Šlo o to poslat 10 věcí v částce 100 kč. Anička je velice tvořivý člověk. Prostě ta moje krevní skupina a to se na swapu taky projevilo.


Dostala jsem věci Aničkou vyrobené...krásně vypalovanou vařečku, kapsář na kolíčky na prádlo, svíčku z včelího vosku, krásné přáníčko, zalaminovanou dekoraci.
Pak jsem dostala materiál na tvoření...hedvábný šáteček, organzové růžičky a samolepící kytičky z mechové gumy.
Vše ještě Anička doplnila papírenským zbožím. Swap mi udělal opravdu velkou radost ♥

Ode mě putovaly tyto věci... jehelníček, korálková kytička, přáníčko s jmenovkami, mydélko, náhrdelník, háčkovanou taštičku, vinutky, skleněné knoflíky, svíčky a vonné tyčinky.


Byl to jeden z nejlepších swapů kterého jsem se kdy zúčastnila. Prostě přesně tak si swapování představuji a přesně takové swapy jsem chtěla dělat, když jsem se na swaplace přihlásila. Proto Aničce velký dík, budu číhat, až zase nějáký swap vyhlásí :-)

Hodnocení 10 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat