středa 25. května 2016

Swap čtyř živlů

Swap měl obsahovat 4 věci. Každá věc měla symbolizovat jeden ze živlů...Oheň, Voda, Vzduch, Země. Nápad byl můj a swap poměrně dlouho visel ladem. Nakonec jsme se domluvily s Mi, protože ten swap byl prostě pro čarodějky, jak dělaný. Domluva byla taková, že se budeme opravdu držet, jak cenového limitu, tak počtu věcí....což se nám samozřejmě opět ne úplně podařilo :-D


Od Mi došla krabice veliká, převeliká a taky pořádně těžká.


Po rozbalení na mě juklo několik dárečků a počet neodpovídal. Mi totiž poslala Jiříkovi dárek k narozeninám a svátku...Fidorkovou věž. Jiřík fidorky miluje a dalo mi poměrně velkou práci, aby ji nesnědl hned.


Když jsem postupně rozbalovala ostatní věci, tak jsem se musela smát, protože to tak trochu vypadalo, jakobysme s Mi od sebe opisovaly :-D


 Dostala jsem obr svíčku...opravdu je hodně, hodně veliká.


Koupelovou sůl...rumovou. Mi nejspíš někde vyštourala, že rum prostě zbožňuji :-D


Nádhernou zvonkohru, kterou Mi dělala se svým mužem.

Zenovou zahrádku...skláním se před šikovností a trpělivostí Mi muže, protože hrabičky vyráběl sám. Děkuji :-)
Zahrádku mi okamžitě zabavila nejmladší dcera a odvezla si ji na intr... Většina došlých swapů udělá radost ne jen mně, ale i někomu dalšímu :-)


Navíc jsem dostala ještě tyrkysový přívěšek.Sice plastový, ale krásně se mi hodí k mému stylu a šatníku, tak mi to až tak nevadí :-) Moc děkuji ♥

Co jsem Mi ve swapu poslala já si můžete podrobně přečíst zde.




Swap s Mi byl opět senzační...a tak pro velký úspěch už zase pracujeme na dalším :-D


Hodnocení swapu čtyř živlů 10 / 10

2 komentáře:

  1. Danielko, ještě jednou děkuji za příjemný swap:) Zvonkohra už se mnou krásně mluví:)A o tom rumu jsem si to možná někde přečetla jednou v noci a nějak mi to utkvělo v hlavě:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu nádhera :)

    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat