sobota 28. května 2016

Květen v kostce

Stále mám skluz ve psaní článků o swapech, ale opravdu nechci dávat 5 - 6 swapů za sebou. Proto vznikl tento článek, o měsíci květnu. Květen máme každý rok poměrně hektický, protože se slaví Přemkovo narozeniny. Letos to bylo ještě umocněno tím, že slavil 50 let.


Sešlo se hodně lidí, peklo se prasátko, zpívalo se, hrály hry a opravdu hodně, hodně moc popíjelo. Bylo to náročné, ale vydařilo se. Více fotek zde.

Pořídili jsme si jiné autíčko ...peugeota 406. Musí se doladit, doopravit...plánujeme přestříkání na černo a airbrush vlků na kapotu. Je to lod, přesně taková jakou potřebujeme. A konečně máme peugeota a hned 7 místného :-D


Náš renault 11 už pomalu dosluhuje a jaký bude jeho osud zatím není jasné.


 Osobně bych byla ráda, kdyby se posunul mezi veterány...ostatně je to značka, kterou jezdil sám James Bond :-)


Květen byl také ve znamení nemocí, úrazů...Přemkovi vyřezávali na chirurgii tukovou bouli velikosti pomeranče na rameni. Při mytí půlitrů z oslavy narozenin si pořezal ruku.. Pak si při broušení střechy peugeota ošklivě zbrousil i svůj prst.
Mě na konci měsíce chytil žlučník, takovým stylem, že jsem bolestí málem lezla po zdi, naštěstí jsem to nakonec opět zvládla svépomocí a doktorům se vyhla.

Co se tvoření týká, tak i nadále motám a motám korálkové kytičky, aktuálně hlavně do swapů. Začala jsem zase s výrobou mýdel. Určitě bych chtěla vlastní výrobu rozšířit i o spoustu dalších věcí :-)


V květnu jsem si taky oblíbila Chia kaše a doslova na nich ujíždím. Ale nebyla bych to já, abych ze zdravé potraviny neudělala nezdravou :-D Jsou totiž na mně hrozně málo sladké (na rozdíl od ovesných) a tak vesele doslazuji cukrem a navíc ještě dávám oříšek másla.


Od dcery Šárky, nám přišel obr balík, ve kterém bylo pár drobností pro Přemka, pro mně swap (o tom napíši zvlášt), ale největší radost měl z balíku Jirka, protože v něm byla spousta věcí právě pro něho.
Šárko, děkujeme ♥



Miška (nejmladší dcera), která se vrátila z praxe v Galerii hlavního města Prahy, mi dovezla 2 kg rokailu. Prostě jsou mi ty korálky souzené a ví, jak maminku nejvíc potěšit :-) Děkuji ♥

Aby to bylo celé, tak nejstarší dceři Leonce se 25.5. narodil druhý syn Milan (po tatínkovi)....Přeji moc zdravíčka ♥


Dokonce května zbývá ještě pár dní, tak snad je prožijeme už bez pohrom, úrazů, v klidu a ve zdraví. Totéž přeji všem nahlížejícím kolemjdoucím.

1 komentář:

  1. Mrkla jsem na rajče a vypadá to, že jste si Přemkovu oslavu příjemně užili:) Jéé růžička je moje!:D Jiřík vypadá spokojeně a to je dobře. Mimí je taky roztomilé:)Ale stejně, ještě že už je ten květen za námi.)

    OdpovědětVymazat