úterý 28. února 2017

Vosky Yankee Candle za mix věcí

Občas mám chuť udělat swap s někým pro mě zatím neznámým. Volba padla na Bětku. Její swap Vosky Yankee Candle za mix mě zaujal, obchod s vosky máme v Broumově. Nakupuji tam vonné vosky pro sebe i pro dceru.
Pro Bětku jsem vybrala 5 vosků. Balíček jsem doplnila malými pastelkami, omalovánkami a vonnými tyčinkami, o kterých jsem si přečetla, že je má ráda.



Co jsem Bětce poslala si můžete podrobně přečíst u ní na blogu zde.

Ke mě dorazila poměrně velká puntikatá krabice. Vykoukla z ní spousta dárečků.



Dostala jsem spoustu pohledů, propisky, ulhe, úžasnou SUDOKU tužku, blok s propiskou, lepící papírky. Do koupele pěnu a opojně vonící jahodovou šumivku. Také něco na zub...Miňonky, čokoládu a čaje. Miňonky hned zabavil Jiřík :-)
Se vším se Bětka skvěle trefila, ze swapu jsem měla ohromnou radost. Děkuji.

Hodnocení swapu 10 / 10

1 komentář:

  1. Veľmi rada by som s tebou spravila nejaký Swap. Ak budeš mať záujem píš na sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat