úterý 1. března 2022

Návraty - Swapování

 Ráda bych se opět trochu vrátila ke swapování a občas nějaký swap s někým vyměnila. Příležitostně měním balíčky s ezo věcmi, ale nebráním se ani swapům na jiné téma. Píši tento článek, abych aktualizovala mé preference.

Vždy mě potěšíte:

1. Vše s mým jménem (Daniela)

2. Kvetoucí čaje

3. Sněžítka

4. Barevné a vzorované papíry

 Jsem víc čajová než kávová. Miluji barvy, pestrost...až mírnou přeplácanost. Nemám ráda černobílou kombinaci. Miluji rozevlátost a hippie styl. Mám ráda hezké rukodělné dárky (pečlivě vyrobené).

JSEM DIABETIK!

Složité je to u mě s kosmetikou...dekorativní nepoužívám, nemaluji se, nemaži se žádnými krémy, mléky, oleji. Šampony nevyužuji (vlasy myji technikou no-poo). Miluji pěnivá mýdla a sprchové gely, sprchové pěny.

 

Aktuálně bych si chtěla vyměnit tyto swapy:

Tvořivý - dvoufázový. V prvním kole si pošleme materiál, ve druhém vracíme dárek vyrobený z materiálu, co jsme dostaly.

Zapletena v pavoučí síti (fantazii se meze nekladou)


 

 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat