středa 31. prosince 2014

Co jsem dostala pod stromeček

Ráda bych dopsala ještě jeden rest a zároven to bude tento rok poslední příspěvek. Tak hezky symbolicky je to stý příspěvek.

Pod stromečkem letos na mě čekaly tyto dárky

Od mojí dcerky Mišky a jejího přítele jsem dostala:
Šlehač, za což moc děkuji, protože můj starý už dosloužil. Jako správná račice dárky do domácnosti vždy ocením. Pak nějákou kakaovou kosmetiku, která sice krásně voní...tak krásně, že bych ji sežrala :-) ale krém, mléko...no prostě nevyužiji, jsem nemazací typ. Jahodový sprchový gel naopak užiji až do poslední kapičky....děkuji.

Od mojí sestřičky Deborky jsem dostala:
Levandulovou svíčku, která je naprosto úžasná a udělala mi velkou radost. Pak jako vždy něco od Oriflamu...deodorant a kouzelný kelímek. Obojí určitě využiji...děkuji

Od Přemka jsem dostala:
Především lampičku, abych si nekazila oči u korálků. Pro mě je to naprosto top dárek, protože pracovní lampičku jsem opravdu nutně potřebovala. Pak jsem dostala Tarotové karty...no moc mi nesedí, protože je to sada podle RW tarotu, ale nevadí, byla u nich úžasná brožurka, kterou určit využiji a poučím se. Dál jsem dostala Jelínkovu Malinovku, kterou mám moc ráda :-) ...děkuji

Následují dárky, které jsem si koupila sama a Přemek mi odborně zabalil :-D:
Sada uhlů na kreslení, kniha Naučné stezky, historické karty, které jsou spíše hrací než vykládací, ale prostě mě zaujaly.

Co není na fotce, jsou dárky od Přemkovo synů. Od Kuby jsem dostala domácí med a od Tomáše flašku rumu :-)...děkuji

Děkuji všem dárcům, z dárků jsem měla opravdu radost. Hlavně z toho, že na mně mysleli, nezapoměli a vyslyšeli moje přání.
Více fotek z Vánoc najdete zde.

Do Nového roku bych všem čtenářů ráda popřála zdraví, štestí a hodně lásky...mějte srdce otevřená.

Žádné komentáře:

Okomentovat