pondělí 29. prosince 2014

Hudební vsuvka

Jako každý rok v době předvánoční a vánoční jsme navštívili s Přemkem několik hudebních akcí.
Jako první byl 22.listopadu 3. ročník Poříčského podzimu, malého country festiválku ve Velkém Poříčí. Byli jsme na všech ročnících, takže jsme nemohli vynechat ani letos.

Kapelu Kamion musím obzvlášt pochválit, tentokrát jim to sedlo a fakt hráli skvěle.

Naopak z Dobříše, hráli hodně dobře. Sice, mně osobně až tak neuchvátili, přece jen jsem víc na tu klasickou country než na folk. Navíc tato skupina měla technický problém s ozvučením, takže to celkově narušilo dojem, ale hudebně a pěvecky se jim nic nedá vytknout.

Chvíle...co říct, prostě moje srdeční záležitost. Rodiny Šimků, která tvoří základ skupiny a podílejí na organizaci těchto akcí si vážím především jako lidí. Takže jim klidně odpustím určité hudební chybičky :-)


Skupina Bounty z Brna se mi líbila moc, hlavně krásně zpívali.

Další akcí byl už tradiční Adventní koncert Chvíle a Fukance v evangelickém kostele v Hronově.
Na toto vystoupení se vždy moc těším, protože mě krásně vánočně naladí.
Díky atmosféře a prostředí je tato akce vždy spíše komornější a taková "rodinná". O kapele Chvíle jsem psala výše. Jelikož jsme s Přemkem jejich malý neoficiální fanklub, tak ji prostě máme rádi.
A Fukanec je rok od roku lepší a lepší...hraje líp a líp a holky krásně zpívají.
Více fotek najdete zde

Jako poslední v tomto roce jsme včera tj. 28.12.2014 navštívili koncert Poutníků ve Velkém Poříčí. Určitě nehráli špatně, ale že by mě to nadchlo, to se rozhodně říct nedá. Prostě jsem asi čekala víc. Možná to bylo výběrem písniček...taky nazvučení basy bylo chvílemi šílené...ale určitě jsem ráda, že jsem na nich byla.

Tímto letošní návštěvy kulturních akcí končí. Moc chci poděkovat Přemkovi, že mě vždy někam vezme a vyveze ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat