pátek 26. prosince 2014

Vánoční zdobení

Před Vánoci jsem dělala pár swapů čistě na vánoční zdobení dárků a nebo bytu. Napíši je dohromady, protože z některých nemám fotky a některé se ve výsledku ani neuskutečnily. Jeden jsem totiž vůbec nedostala, jeden se mi vrátil zpět...
Uskutečnila jsem swap s xoxo která mě v něm zásobila haldou stužek a umělého lýka, za což jí děkuji, bohatě jsem toho využila při balení dárků.
Bohužel, svůj jsem před odesláním nevyfotila a Eliška jen taky nevyfotila, tak nemohu fotku dát. Rozhodně mě, ale těší, že byla spokojená.

Další jsem děla s kacikoz, která chtěla styl amerických Vánoc do červeno - bílo - zelené kombinace. Já chtěla českou klasiku. Kačka je moc milá a šikovná holka. Dostala jsem spoustu dekorace, které jsem využila hlavně v horním bytě u Jiříka.
Já jí poslala:



Žádné komentáře:

Okomentovat