čtvrtek 2. června 2016

Hrneček a oblíbený nápoj poprvé

Hrníčkový swap s oblíbeným nápojem jsem vyhlásila já. První se přihlásila Bára (hned po ní Anežka) S Bárou jsem zatím swap nedělala, tak jsem vybrala ji (Pro Anežku jsem vyhlásila ten samý swap zvlášt). Do průběhu swapu Báře vlezlo stěhování, tak se nám to trochu protáhlo, ale ve výsledku se swap povedl.


Přišel mi hrníček plný kytiček...už bydlí v karavanu, protože si myslím, že se k němu skvěle hodí. Taky v karavanu piji hlavně čaje z bylinek, co aktuálně venku natrhám.
Čaje mi přišly různorodé...potěšil mně levandulový a pu-erh. Bára přidala dokonce i sypaný a hlavně naprosto skvělé sítko. Moc děkuji


Báře jsem poslala hrníček s Malým princem. Sice jsem uvažovala i o kočkách, ale jelikož jsem souběžně dělala swap i s Anežkou a obě jsou příznivkyně Malého prince, tak nakonec vyhrál on. Sehnat ho dalo poměrně práci, nakonec mi vyšla vstříc porcelánka v Otovicích u Karlových Varů. Doplnila jsem ho fimo lžičkou s liškou, pečeným čajem a asi 10 sáčkovými čaji.


Hodnocení swapu 9 / 10



1 komentář:

  1. Čajíky ve swapu jsou super, já budu teď ty od veverky pít až do zimy:) Jen je pravda, že hrnečky vám závidím - oba jsou krásné:) Já si pořád nějak nemůžu najít nějaký ten svůj osobitý:)

    OdpovědětVymazat