pátek 28. října 2016

Prázdninové deníky

Nápad s psaním prázdninových deníků a jejich následnou výměnou byl můj. Jelikož se mi přihlásily dvě zájemkyně, tak jsem nakonec swap rozdělila na dva. Bohunka mi psala deník v červenci a Mi v srpnu.


Od Bohunky došel poměrně velký a navíc dost těžký balík, který mě v první moment zaskočil...vždyt jsem chtěla deník a pár drobností :-D...až při rozbalování jsem pochopila...
Bohunky deník byl úžasně psaný, propracovaný a celý balík dokonale promyšlený.



Bohunka mě  provedla nejen krásnými místy, ale i svým životem a hlavně svými pocity, které umí nádherně popsat ♥ Denik doplnila spoustou fotek a i pár recepty na pečení :-) Celkově se k tomu deníku stále ráda vracím, mám ho jako vzácnou knihu.



A tak jsem dostala pohledy, čokolády, mandle v cukru, perníkového draka (snědli jsme ho s Jiříkem ještě před focením), mou milovanou Zonku, záložku do knihy, sprchovou pěnu...úžasná věc, háčkovanou taštičku....
Naprosto úžasné však byly pravé máslové sušenky, které mi Bohunka upekla. Byly tak móóóc dobré.


Bohunka jako obvykle myslela i na Jiříka


Moc děkujeme ♥ jsi skvělá

*********************************************************************************

Deník od Mi byl jiný, což jsem čekala. Protože s Mi celkem často konverzujeme na FB a jak sama v deníku poznamenala, je legrace si psát na chatu a zároven psát deník :-D



Celkově jsem se u deníku od Mi hodně nasmála. Mi má totiž ten dar, že umí humorně podat i dramata... och díky děvče. Při pomyšlení na určité pasáže, se směji i ted :-D.
Co mě ještě pobavilo, byly ruzné výstřižky z časopisů, které MI do deníku nalepila, a tak jsem poučená, co mám jíst, jak mám spát, co je zdraví prospěšné a co škodlivé :-D


 Dárečky jsem dostala zabalené v látkách...ach díky ♥


Dostala jsem spoustu mapek a prospektů...doufám, že se zase někdy dostanem na Moravu a budeme je moci využít. Mentolovou čokoládu, šípkový čaj, sovičkový bloček (začínám být na ty sovičky asi ujetá :-D ), krásný pohled kytičkové víly, kamínek z cest. Jiřík dostal přívěšek na klíče, ten samý dostal už v jiném swapu a tak má z toho legraci, že má už dva a prý, kdo bude do třetice :-D
Top balíčku byla domácí broskvová marmeláda, byla výborná ♥ snědli jsme ji k palačinkám.
Díky ti, má krásná čarodějko ♥
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ODPOVĚDI NA OTÁZKY OD BOHUNKY

1. Navštívila jsi někdy Vranov nad Dyjí a přilehlé okolí?
    Ne, nikdy jsem tam nebyla.

2. O čem sníš?
    Hlavně o tom, že snad jednou z tohoto kraje zase vypadnu a odstěhuji se. Že si jednou, až bude Přemek v důchodu pořídíme obytné auto a žít na cestách.
Taky bych moc chtěla mít své korálkové květinářství. Jen to bych musela být chobotnice, abych mohla a stihla dělat kytičky ve velkém.

3. Čím se živíš ty? Nebo jsi doma a staráš se o rodinu?
    Živí mě můj syn. Abych to uvedla na pravou míru, jelikož mám postižené dospělé dítě, tak jsem s ním doma a syn bere příspěvek na péči, kterým mi vlastně péči o něj hradí.

4. Taky nesnášíš na návštěvách puštěnou televizi jako kulisu?
    Ne, nevadí mi to (dělám to taky :-D )

ODPOVĚDI NA OTÁZKY OD MI

1. Co znamená ve snu rozsekat hada na cimprcampr?
    Had ve snu značí problém, špatnou událost. Tím pádem si myslím, že pokud se ti zdá tento sen, tak se popereš s nějákou nepříjemností.

2. Byla jsi tam?
    Klášter Rosa... Ne
    Hrad Bítov... Ne
    Mariánské údolí v Brně... Ne
    Dinopark Vyškov... Ne
    Hrad Houska... Ano
    Stezka bosých nohou... Ano, v Terezčině údolí

3. Chutná ti čaj s mlíkem?
    Čaj s mlékem jsem měla ráda jako malá, byla to jedna z mála možností, jak do mě nějáké mléko dostat. Ted už si čaj s mlékem dávám málokdy, jen párkrát do roka a nevyhledávám ho.

4. Máš ráda sushi?
    Nevím, nikdy jsem sushi neměla. Co však vím zcela určitě, muselo by to být nějáké sushi pro vegetariány. Syrovou rybu bych fakt nepozřela.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Oboum holkám za deníky moc děkuji. Obě jste krásné ženy s nádhernou duší...mám vás ráda ♥

2 komentáře:

  1. To je krásný nápad. Tolik osobních radostí a vzpomínek....pravdu moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to super Daní, dokonalá terapie a moc mě to bavilo. Myslím, že si začnu psát deník i doma, jen tak pro radost:) Už se těším na tvůj:P

    OdpovědětVymazat