neděle 30. října 2016

Kdo si hraje nezlobí

Než se prostřední dcera Šárka vrátila do Německa k cirkusu Florida, uvrtala mě do dalšího swapu. Nazvaly jsme ho, kdo si hraje nezlobí.


Myslím, že Šárka to spíš pojala stylem, napapaná maminka se nebude zlobit :-D. Valná část jejího swapu pro mě totiž tvořily bonbony, lízátka, oplatky....
Dál jsem dostala spoustu zápisníčků, bločku...jeden i vlastnoručně sešitý, taky hlavolamy, vlastnoručně vyrobené puzzle. Největší radost mi udělaly tři brože s motivem Alfonse Muchy, které Šárka udělala z fima.

Já jsem se víc držela zadání a do swapu jsem víceméně dala samé hry, hlavolamy, luštěnky, trochu tvoření... Přidala jsem lízátka a miničokoládky, protože i pusinka si chce občas hrát :-)


Šárce jsem vyrobila mýdlo se zalitým tučnáčkem (z Kinder vajíčka). Z mýdla jsme měly obě velkou radost. Šárce se moc líbilo a já jsem si vyzkoušela zase něco nového.


Pár mýdel se zalitými figurkami plánuji jako dárky na Vánoce.

Celý swap hodnotím 10 / 10


Žádné komentáře:

Okomentovat