sobota 29. října 2016

Tvořivý balíček

Proč jsem kdysi začla swapovat? Protože jsem si chtěla vyměňovat materiál na tvoření. Bohužel za ty roky se mi podařilo tento záměr naplnit pouze několikrát. Proto jsem uvítala Mišinky výzvu na FB a přihlásila se jí na materiálový swap. Jelikož jsme obě registrované i na swaplace, prohnali jsem swap přes něj.
Se swapem jsme si dali hodně na čas, ale myslím, že se to obou vyplatilo. Já osobně jsem do poslední chvíle netušila, co dostanu. Jelikož můj rozsah tvoření je široký, tak jsem byla zvědavá, čeho se Mišinka chytne.


Nakonec jsem dostala obsáhlý balík a od každého zaměření něco. Mišinka vše pečlivě zabalila, očíslovala a popsala.


Ve swapu byly skicáky, barevné ruční papíry, hedvábné papíry, tužky, šablony, úžasné samolepky, lepící rožky na fotky, voskovky, pastelky, omalovánky, nůžky, zápisníky, obálky, gumy, korálky, přízi, bavlnky, zbytky kůže, šablony na vyšívání, sadu na pomalování vlastního vějíře... Prostě úžasný poklad, za který moc děkuji. Radost a užitek ze swapu mám já, Jiřík i Miška :-)

Míšinka se věnuje korálkům a hlavně šitým šperkům. A tak jsem zalovila ve své pokladnici zásob a tvořila balíček pro ni hlavně z nich. Šité šperky v podstatě nedělám, ale materiálu na ně jsem za ty roky nashromáždila spostu. Tak jsem byla ráda, že se mohu podělit a část poslat někomu, koho potěší a využije ho.



A tak k Mišince putoval rokail Preciosa, Toho, Matubo rokail, ohnovky, mačkané korálky, kameje, kabošony, bižuterní komponenty (hlavně zapínání), nymo a krystalová nit, sutašky... Na Mišinky šperky můžete kouknout zde

I Mišinka měla z materiálu velkou radost a jak vtipně poznamenala, ne jen ona.


Občas mi připadá, že co korálkářka, to kočkomilka :-D. Mišinky kočka je nádherná ♥

Hodnocení swapu 10 / 10

A ted už jen HURÁ DO TVOŘENÍ!

Kdyby náhodou měl někdo zájem udělat se mnou swap s výměnou materiálu na tvoření, určitě se mi ozvěte.


Žádné komentáře:

Okomentovat