pondělí 21. listopadu 2016

Knihomolský swap

Nepovažuji se za knihomola, ikdyž poslední dobou čtu mnohem víc, než obvykle. Vždy jsem byla spíše sběratelka knih, ale s Křehkou Figurkou jsem dlouho žádný swap nedělala, a tak jsem se jí na Výbavu správného knihomola přihlásila. Daly jsme si s ním poměrně na čas, klubal se pomalu, ale o to hezčí ve finále byl.


Přišla mi poměrně velká krabice, dostala jsem totiž super malovaný polštářek. Polštářek putuje po celé naší domácnosti, už se vezl i v autě a je moc fajn, má velmi skladnou velikost.


Dále jsem dostala obal na knížku, čtenářký deník, kaligrafické fixy, knihovnickou výbavu na půjčování knížek.

Největší radost mám z velké hromady různých záložek. Dostala magnetické kočičky, rozevírací motýlky a zasouvací kočičky.
Celý swap mě moc a moc potěšil. DĚKUJI ♥

Já Figurce poslala zarážku do knihovny v podobě zajíčka, obaly na knížky s růžemi, čtenářský deník (tady jsme  se shodly), záložku ručičku a záložku s liškou, samolepky a starší výtisky časopisu Epocha, které Figurka sbírá.


U tohoto knížního swapu rozhodně nemohlo chybět razítko EX LIBRIS. Po delším zvažování jsem vybrala veverku.


Vše jsem zabalila do krabice s liškami a tento knihomolsko - zvířátkový swap se mohl vydat na cestu.


Swap s Křehkou Figurkou byl dokonalý a moc se těším, že se zase někdy u swapování setkáme.

Hodnocení swapu 10 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat