pondělí 21. listopadu 2016

Podzimní plískanice

Máte rádi podzim? Já vůbec, je to pro mě to nejhorší roční období. I přesto jsem se rozhodla Renatě na tento swap přihlásit. Rozhodně jsem nelitovala. Dostala jsem naprosto úžasné věci.

Svíčku...ta určitě nesmí pro šedivé podzimní dny chybět, sůl do koupele...všechny přísady do vany miluji, čokoládovou nálož...ach ♥.
Co mě však krásně a mile překvapilo, byly puzzle s obrázem od Alfonse Muchy. Moc, moc děkuji. Měla jsem úplně neskutečnou radost, když jsem tento dárek rozbalila. Sice skládat puzzle s kočkou v domácnosti je poměrné složité, ale něco vymyslím a už se na skládání moc těším.


Děkuji moc i za dárečky pro Jiříka :-)


Renče jsem poslala deku, dozdobenou dozičku s čaji a kafíčky, mentolovou čokoládu, sušené hrušky, hruškový sprchový gel, svícínky a kapesníčky.


Swap jsem doplnila knížkou z mé knihovny  a vše uložila do ozdobné krabice. V těchto krabicích se poslední dobou snažím posílat všechny swapy...i obyčejný swap to posune o třídu výš a myslím, že hezkou krabici využije doma každý.

Hodnocení swapu 10 / 10


Žádné komentáře:

Okomentovat