pondělí 7. listopadu 2016

Co nového u nás doma

Aktuálně ležím už druhý týden doma se zápalem plic. Ve světlých chvilkách, kdy mi je líp, tak hlavně tvořím. Vrcholí výroba Vánočních hvězdiček a balíčků do adventních swapů.



Nově jsem se pustila do výroby Štěstíček... kartička s kominíčkem a našitým knoflíčkem.


Stále se snažím motat a kompletovat kytičky...tohle tvoření jde ale velmi pomalu...



***
V rámci různých změn, jsem v předsíni zrušila můj kamenolom a totem spolu s velkou částí dekorací přesunula do obýváku.


Taky jsme zlikvidovali starou sedačku a poskládali rohovku z rozkládacích křesel.
Z kuchyně jsme přesunuli lednici do chodby. Vím, že je to trochu nepraktické, ale v našem pidibytě to prostě jinak nejde. Díky tomu mám aspon trochu víc místa na kuchyňské lince. Ve finále jsme z vršku linky zlikvidovali i mou sbírku plechovek.


Další úpravy i jinde v bytě budou postupně přibývat, podle toho co mě zrovna napadne.

***
Konečně vyšlo posezení s Miškou a jejími spolužačkami (a jedním spolužákem) v Hronově v čajovně :-) 
Od Mišky jsem k svátku dostala jedno z mých přání... Čurokap :-D


***
A plány? Chystáme se do Zbiroha zazimovat hausbot. Také se těšíme na 5. ročník country-folkového festivalu Poříčský Podzim.

Stále se snažím ten pozdim něják ustát a přežít...



1 komentář:

  1. Jéé Dani, úpravy vypadají skvěle! A ten čurokap! To bych taky chtěla, už si to zkoušela? Jaké to je?:D

    OdpovědětVymazat