sobota 9. července 2016

Láska - jak ji vidím já

Dotazníkem jsem se inspirovala u Mi. Moc se mi líbí a poslední dobou jsem taková upřímně rozjetá, tak třeba vám dovolím špehýrkou nakouknout trochu za pomyslnou oponu...

1) Co vás jako první napadne, když se řekne láska?
Chlap :-D nebo klidně i hezká baba...taky sex (ikdyž sex nemusí být nutně spojen s láskou, ale k tomu se nejspíš ještě vrátíme).
Teprve daleko, daleko za tím mám vše ostatní co miluji... cestování, tvoření.... kamarády, děti...
Chlap, vztah je prostě pro mě vše ..proč žiji, proč dýchám, proč jsem...

2) Věříte v lásku na první pohled?
Ano, protože jsem ji zažila a s dotyčným mužem jsem prožila vztah, krásný, bouřlivý, takovou Itálii. Hrozně moc mi ten vztah dal a naučil. Už vím jaké to je nemoci žíti bez něho, ale ani s ním...Jistý vztah mezi námi stále běží, ikdyž oba jsme už dávno jinde a s někým jiným.
Láska na první pohled je podle mně vztah karmický, který je hodně, hodně těžký, ale moc a moc nás naučí.

3) Věříte v lásku na celý život?
NE!!!
Podle mně člověk (jako ostatně žádný tvor) nebyl stvořen jako monogamní bytost. Monogamie je výmysl mocipánů a katolické církve, aby mohli lidi lépe ovládat.

...A stále naivně věřím, že lidi se můžou mít všichni rádi/y dohromady, i když jsou u toho třeba zrovna nazí/hé ;)
Bejvávaly časy kdy to tak bylo normální a je otázkou a předmětem urputných debat, proč tomu tak již není. Někdo z toho viní katolickou církev a papežské výnosy. Ale to byl pouze projev původního kořenu zla. Boj proti "sodomii" a představte si pod tím co je libo, šel ruku v ruce se snahou o omezení svobody druhých. Právě snaha o naprosté ovládnutí všech aspektů života poddaných vyústila v odmítání všeho, co překračovalo nezbytně nutné minimum k rozmnožování. S tím, že tyto pravidla mohli vyvolení porušovat, bylo dosaženo toho že se zpovídali i ti, kteří ve svém srdci nezhřešili. (to je jako když se kolem chodníků nakreslí modrý čáry, aby byl důvod mít městskou policii) Po několika stoletích pečlivé aplikace zde máme výsledky v podobě dnešní společnosti. Moderní člověk má sice teoretickou svobodu žít si své soukromí dle svých představ, ale je otázka nakolik jsou ty představy opravdu jeho. Problém nastane ve chvíli, kdy volání srdce převáží hlasy zvyku a rozumu. Jedinec se nemusí již bát, že skončí na hranici, ale může se dočkat posměchu i perzekuce. Mnozí si to uvědomují a proto se vzdávají zapovězené lásky i všeho krásného a pozitivního co s ní přichází. To dobro a energie jim pak chybí v běžném životě. A lidé bez lásky se dají snadno ovládat ...(vitex)

4) Jací se vám líbí muži?
Vousatí, vlasatí...ideálně i chlupatí :-D, vonící kávou a tabákem (nedokáži si představit život s nekuřákem)...a chlap o kousíček menší než já :-) nerada totiž vzhlížím vzhůru.

5) Co vás na mužích první zaujme?
Ruce...miluji velké (lopaty), s mozoly, hrubé...nesnáším ruce "kancelářských myší" :-P
Následují vlasy, oči...zbytek až tak neřeším.

6) Vy a vaše první láska?
A která, že byla ta první? :-D
Jako první beru každou, s každou začíná vždy něco nového, krásného ♥

7) Co ve vztahu nesmí chybět?
KOMUNIKACE!!! bez komunikace vztah umírá.

8) Jakých vlastností si vážíte u svého protějšku?
Především tolerance, protože vím, jak je to se mnou těžké. Pracovitosti, šikovnosti, rychlosti, zápalu pro věc...z duše nesnáším nemehla.

9) Jak si představujete ideální den s láskou?
Na vandru, na výletě...sami dva (bez Jirky)

10) Jakou roli hraje ve vašem životě přátelství?
Velikou...bohužel ty opravdové přátelé mám poněkud z ruky, takže žehnám internetu, děkuji FB za spojení.

11) Myslíte, že se ženy a muži mohou jen přátelit?
ANO!!!

12) Jaký máte názor na nevěru?
Velice tolerantní. Rozhodně není pro mě nevěra důvodem k rozchodu. Pro rozchod znám mnohem zásadnější prohřešky...A neb není důležité za kým chlap běhá, ale ke komu se vrací :-)

13) Jaké vás napadne slovo, když se zamyslíte nad svým partnerem?
Hyperaktivita

14) Čím vás partner nejvíc překvapí a potěší?
Když vymyslí společnou činnost, když o mě pečuje...prostě když je tu pro mě.

15) Oblíbená kniha, film a hudba o lásce?
Kniha: Nenávidím a miluji od Valji Stýblové
Film: Muži v naději

Ale já lásku především žiji!!! Stále zamilovaná a nenapravitelná :-D
 (foto od Michaely Švarcové)


2 komentáře: