pátek 8. července 2016

Narozeniny

Dneska, úderem poledne jsem vstoupila do 48. roku svého života. Z pohledu Tarotu jsem ukončila rok pod vlivem karty Smrt a vstoupila do roku pod vlivem Velekněze.
Všem kamarádkám a kamarádům děkuji za krásná přáníčka, jsem moc ráda, že tolik lidí na mě myslí.
Aktuálně mě klátí choroba a tak jsem narozeninový den proležela v posteli a žádné velké oslavy se nekonaly.
Ráno mi popřála dcerka Miška a dostala jsem samé sladké mnamky ♥ ...moc dobře ví, jak maminku potěšit.
Od Přemka jsem odpoledne dostala nádhernou kytičku a tyčový mixér...což bylo mé přání, jelikož starý vydává prapodivné zvuky a nejspíš se brzo odebere do věčných lovišť.


Chtěla bych poděkovat rodičům za penízky, bráškovi za krásné fotky...Moji zlaté Mi za úžasný náramek s citátem a bonbošku. Bohunce za skvělý narozeninový swap.
Úplně speciálně a nejvíc děkuji kamarádce Jitce, která nám stále dělá ve Zbiroze skvělé zázemí a ušila do hausbótu i karavanu závěsy. Navíc jsme od ní dostali moc, moc dobrý borůvkový koláč, velký, jak kolo od vozu a lepší než všechny dorty světa ♥

O práci kolem hausbotu napíši zvlášt...Co ovšem musím spolu s narozeninami vzpomenout, je návštěva Olina a Vendulky. Měla jsem dostat od Přemka k narozeninám rozkládací křesílko...bylo vyzkoušené a fakt mě uneslo. Bohužel Olina neuneslo :-D respektive nevydržela područka, o kterou se při zvedání opřel. Prostě celý Olin, opět má díky němu Přemek co dělat - spravovat.

Narozeninový den je za mnou, uvidíme, co mi přinesou dny další...

1 komentář:

  1. Ať jsi brzo zdravá oslavenkyně:) Jsem ráda, že sis dnešní den, v rámci možností, užila, i když z postele:)

    OdpovědětVymazat