čtvrtek 7. července 2016

Sedmička je štastné číslo

Já vím, sedmičku považuje za štastné číslo každý druhý. Ovšem já k tomu mám opravdu důvod a mylím, že Bohunka taky. Já mám 7.7. narozeniny, ona svátek. Ten swap jsem měla v hlavě vymyšlený prakticky hned, když jsem zjistila, že Bohunka je Bohuslava. Jen jsem čekala, kdy ho vypustím do světa.
Balíčky jsme si poslali s určitým předstihem, aby došly včas. Na rozbalení jsme se ovšem domluvily v onen den D...7.7.2016

Od Bohunky mi opět přišely krásně zabalené balíčky a skvělý popis ke každému z nich.


Bohunka hodně čerpala ze seznamu věcí, který jsem jí poslala k našemu minulému swapu. Takže jsem se dočkala dalších splněných přání :-) Dokonce i těch vytoužených fialek (bonbonů) ♥


Dostala jsem:
1. Ostružinový sprchový gel, který může být i pěnou do koupele... voní naprosto úchvatně
2. Sadu mini čokolád Ritter Sport
3. Bonbony fialky
4. Eukalyptový balzám od Sallosu
5. Mentolový tabák do vodnice
6. Sluneční kamínek
7. Knížku Dítě zvané "To" ...jedna z mých srdcovek. Je to kniha přesně podle mého gusta. Podle skutečnosti, drsná, surová ... nu, život prostě není peříčko. Četla jsem ji několikrát a prostě patří mezi kousky, které jsem si v knihovně přála mít. Moc Bohunce děkuji, že ji pro mě sehnala.

Jako bonus mi Bohunka poslala Skotské máslové sušenky a několik sáčků úplně úchvatných čajů.
Hrozně moc za balíček děkuji, udělal mi velkou radost a zpříjemnil mi celý narozeninový den ♥

Co Bohunka dostala k svátku ode mě?


1. Razítka na sušenky
2. Košíčky na muffiny
3. Sadu šumivých koulí do koupele... vůně jsem mohla sama vybrat a nakombinovat. Bohužel jsem vybrala i čokoládovou, nu snad mi to Bohunka odpustí :-)
4. Sadu voňavých vosků ..opět jsem vůně vybírala sama a dárkově zabalila, snad jsem moc nešlápla vedle :-)
5.Několik knížek
(13. komnata milenek, Srdcem proti rozumu, Pravdomluvní sedmilháři, Jen neskončit v děcáku)

6. Tělové máslo, tělový krém.
7. Čistící tampony

Doufám, že Bohunku balíček s dárky potěšil a snad je využije.

Swap hodnotím velice pozitivně, určitě 10 / 10...klidně i víc :-)

2 komentáře:

  1. Moc pěkné swapy. Oba balíčky. S Bohunkou uš jsem swapovala, snad i my dvě se někdy na Swaplace potkáme...

    OdpovědětVymazat
  2. Téda holky, nádherné swapy! Moc se mi líbí ostružinový sprcháč a miničokoládky od Bohunky. Jdu si hned připsat do swap přání, že chci víc jídla, víc čokolády, víc dobrot!:D A Daní, tvůj výběr knížek je úžasný. Mě by se líbila hlavně ta o milenkách:) Srdcem proti rozumu mám doma taky:) Jinak do vosku jsem se zamilovala do fialového, to jsou tuším nějaké květiny:)

    OdpovědětVymazat