sobota 16. července 2016

Láska k přírodě

Dotazníkem jsem se inspirovala u Mi na jejím blogu. Nu, řekněte, kdo z nás by neměl rád přírodu...

1) Co máš na přírodě nejvíc ráda?
Svěží zeleň, luční kvítí, zpěv ptáků. Koukání do nebe přes koruny stromů...nejkrásnější pohled co znám.



2) Máš raději hory nebo moře? A proč?
Ani hory, ani moře. Miluji les a pouze mírné kopce ♥...Mám ráda řeky. Nemám ráda skály

3) Jak často chodíš do přírody?
Tady u nás prakticky vůbec. Když jsem bydlela jinde, tak jsem chodila hodně. Hlavně mě nebaví chodit samotnou, potřebuji společnost a to mám málokdy.

4) Který strom máš nejraději?
Miluji břízu, protože je prostě jiná :-) Jinak mám ráda hlavně jehličnany...všechny. Les s nima je takový víc čistý.
V keltském horoskopu je mým stromem Jedle a ten popis opravdu pasuje :-)


Lidé narození ve znamení Jedle jsou obdařeni výjimečným půvabem, elegancí a přirozenou důstojností. Často jsou nedůvěřiví, zdrženliví a uzavření do sebe, a tak trpí pocitem osamělosti, neboť si obtížně hledají spřízněnou duši.
Na své okolí působí Jedle křehce a možná někdy nudně, ale kdo ji pozná, objeví velice složitou a zajímavou osobnost. Je přirozeně inteligentní a pečlivá ve všem, co dělá. Vytrvalé úsilí těchto lidí nakonec přinese požadovaný výsledek, ať už je cesta k němu jakkoliv trnitá. Jejich složitá osobnost příliš nenahrává partnerským svazkům, ale když už dokážou slevit ze svých vysokých nároků a zamilují se, tak je jejich láska silná a opravdová.
Zdrženlivost a nedůvěra zrozenců Jedle vůči ostatním lidem jejich okolí snadno odradí, a tak si tito lidé seznamují obtížněji. To samé platí i v lásce. Jedle jsou většinou samostatné a nezávislé, nerady se spoléhají na pomoc druhých, i když jsou samy v případě potřeby obětavé. Jejich vrozená hádavost a změny nálad způsobují časté konflikty, proto to s mezilidskými vztahy nemají Jedle příliš jednoduché. 
Vzhledem k situacím, které Jedle zažívají díky své náladové povaze, trpí často chorobami způsobenými stresem. Hodně zrozenců ve znamení Jedle bývá v pozdějším věku postiženo vleklými chorobami
.Zrozenci jedle mají vysoké ambice a nespokojí se s prací, která neodpovídá jejich představě. Jsou velice pečliví a odhodlaní dotáhnout své úkoly do konce za každou cenu. Občas trpí Jedle pocity osamělosti, které si kompenzuje zvýšeným úsilím v zaměstnání. 

5) V jaké roční období tě příroda láká nejvíc?
Přelom jara a léta...květen je ten dokonalý měsíc, kdy mě nejvíc chytá toulavá.

6) Jakou vůni z přírody máš nejraději?
Naprosto nejvíc miluji vůni čerstvě posečené trávy ♥ Vůni jehličí, smůly.

7) Co v přírodě nejraději děláš?
Něco sbírám :-D Kameny, bylinky, houby, lesní plody, šišky, samorosty, choroše, cokoliv. Neumím chodit jen tak bez cíle (z mého pohledu je to promarněný čas).  To sbírání čehokoli mám asi vypěstované z dětsví od mé babičky, nikdy jsme z lesa nechodily domů s prázdnou. Když nic jiného, tak aspon ty šišky na podpal jsme sbíraly.

8) Čeho se v přírodě bojíš?
Jednoznačně pavouků...brr. Celkově hmyz a brouky moc nemusím, vyjímkou jsou jen motýli ♥
Bojím se divočáků. Ještě když jsem bydlela na hájence, tak několikrát jsem kvůli nim vzdala i cestu do vesnice na nákup.

9) Jaké počasí máš nejraději?
Opakuji stále , že miluji teplo, tak je celkem jasné, že nejradši mám slunečno...s mírným vánkem.
Od dětství miluji večerní, noční bouřky...(hlavně na půdách) vždy se mi při nich krásně spí.

10) Jak by vypadalo tvé ideální bydlení nebo žití v přírodě?
Žádné...po zkušenostech co mám...x let žítí na hájenkách a různých samotách, jsem pochopila, že to není bydlení pro mě. Chybí mi lidi, společnost, chřadnu. U mě se vše odvíjí od lidí, bez nich prostě neumím žít. Takže do přírody ráda vyrazím, ale sen o bydlení v lese mě už dávno pustil.
Taky už dávno vím, že fakt nechci nic chovat ani pěstovat...chci CESTOVAT. Nechci být uvázána jak pes u bouby k jednomu místu. Takže ideální žití z mého pohledu je obytné auto a týden být tu, tři dny zase jinde a pak třeba týden zase jinde. Netoužím po cizině, stačí mi naše vlast :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat