pátek 30. prosince 2016

Vánoční Kancelářská myška

Těsně před Vánoci jsem dostala balíček od Kancelářské myšky. Opět byl nádherně, tentokrát vánočně zabalený. Přímo lákal k tomu nechat si ho pod stromeček, ale neodolala jsem.



 

Tentokrát byl obsah balíčku opravdu bohatý...2 kovové záložky do knih (vločka je pro mě jednoznačně favoritem tohoto balíčku), sešívačka Panda, úžasně tenoučký vánoční popisovač, washi páska, raznice s vločkou, razítka, plechová krabička s liškou, lepící bloček, pouzdro se slonem, roztomilá kočičí obálka...



Samozřejmě, že nechyběla pořádná nálož samolepek. Balíček ještě doplnilo 3D přáníčko a plánovací kalendář.



Jak už to tak bývá o spoustu věcí jsem se rozdělila s dcerkou a další část určitě posunu dál ve swapech. I tak mám neskutečnou radost z každého lepítka, razítka a jiné drobnosti...stále jsem ta hračička :-)
Kancelářská myško, děkuji ♥

1 komentář:

  1. Myslím, že si balíček Myšky brzy koupím! Vypadá perfektně!:)

    OdpovědětVymazat