pátek 23. prosince 2016

Zvelebme si svoje bydlení

Swap Zvelebme si svoje bydlení vyhlásila Lucka, která v tu dobu byla na Swaplace nová. Byla to opět pro mě výzva, protože styl, který má Lucka ráda, zase já až tak nemusím a doma bych ho nechtěla. Zároveň uznávám, že takovýmto swap mě potěšit, je pro druhou stranu dost oříšek.
Lucka se s tím poprala celkem dobře.



Dostala jsem krásný polštářek, který se k nám do obýváku perfektně hodí. Dále jsem dostala do ložnice mor´drý lapač snů. V balíku byla spousta voňavých věcí... vonné tyčinky i se stojánkem, vonná mýdla. Swap ještě doplnil pohankový polštářek, čokoláda a obal na kapesníčky. Ocenuji, že se Lucka snažila obdarovat mě DIY  věcmi. Děkuji ♥

Já se držela Lucky blogu, kde v jednou článku měla vyfocené i své bydlení.

Do ložnice jsem jí vybrala fialovou svíčku, kterou jsem zabalila do fialové krabičky...fialový úložný box a vůni orchideí.
Do obýváku jsem poslala bílou aromalampu s vonným voskem. Jelikož jsem chtěla dodržet své pravidlo a poslat DIY dárek, vyrobila jsem jí vánoční hvězdičky a zabalila do mnou dozdobené krabice.
Věci se mi vybíraly lehce, Lucka na rozdíl ode mně vyznává jasný jednoduchý styl bydlení.

Hodnocení swapu 9 / 10

Lucka vyrábí nádherné dekorace, které můžete vidět jednak na jejím blogu, ale také facebooku zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat