pátek 30. prosince 2016

Vánoční pocket letters

Moc ráda objevuji a zkouším nové věci a tento swap byl pro mě naprosto novou záležitostí. Vyhlásila ho na Swaplace Katka. Šla jsem do pro mě neznámé věci, ale moc jsem si to užila.

Pocket letters  
Co to vlastně je? Pocket je kapsa a letter dopis. Takže kapesní dopis nebo spíš dopis v kapse.
Onou kapsou je folie s 9 okénky. Prodává se běžně v papírnictví a používá na uchování různých sběratelských kartiček. Do každého okénka se vloží ozdobený papír nebo ATC kartička s drobným dárkem. Do jednoho okénka se dá opravdu dopis.
Můžete se inspirovat různě na netu. Třeba na Google, na Youtube nebo na Pinterestu.

Od Katky jsem dostala krásný vánoční pocket letters. Dala si záležet, mělo to nápad, krásně barevně sladěno. Úplně nejvíc mě dostalo to pidi vykrajovátko prasátka.  Snad jediné co mohu vytknout nebo spíše poradit...pokud lepíte na papír, snažte se používat různé oboustranné pásky, čtverečky apod. Určitě je výsledek lepší a "čistější" než když používáte lepidlo v tyčince, bílou lepící pastu, kanagom...



Moc Katce děkuji i za dárek pro syna :-)

Já jsem se hodně inspirovala na youtube. Vyrábění mě moc bavilo, protože to pro mě byla úplně nová věc a taky proto, že vánočního materiálu mám doma vždy dostatek.



Celkově bych chtěla především Katce poděkovat, že jsem díky ní pocket letters poznala a mohla si vyzkoušet. Děkuji i za moc milou komunikaci.

Hodnocení swapu 10 / 10

Pokud by někdo měl zájem, ráda opět nějáký pocket letters vyměním :-) ...aktuálně mám rozpracovaný jeden s recepty na pečení.

1 komentář: