pondělí 20. října 2014

A co dál...

Naskýtá se otázka co s tímto blogem dál.
Protože jsem ty prázdniny pracně dopisovala až téměř do konce října a sem tam vložila nějáký další aktuální výlet, tak určitě budu v tomto pokračovat.
Takže pokud něco zajímavého podnikneme, tak se tu o tom dovíte...Výlety, akce, geocashing.
Také jsem začala díky stránkám swaplace opět hodně swapovat, tak určitě sem budu swapy dávat a hodnotit.
A v neposlední řadě sem chci občas dát svou tvorbu, tím myslím především větší projekty.
Ted bych vám ráda představila další místa, kde se o mně můžete něco dovědět.
Určitě je to především můj profil na Facebooku. Trávím tam většinou více času než je zdrávo :-)
Stále jsem aktivní, ikdyž zdaleka ne tak jako dřív, na Fleru. Občas brouzdám napříč diskuzemi na Votočvohoz. Na Youtube účet samozřejmě taky mám, ale téměř nic nenahrávám. Ráda tam hledám a lovím nápady na tvoření a sem tam i písničky. Jak už jsem psala swapuji v rámci stránek Swaplace.

Kromě tohoto blogu, mám ještě troje estránky.
Danfinky zahrada takový archív všech korálkových kytiček, co jsem zatím vytvořila.
Danfinky všehochuť původně úložiště receptů od mojí mamky, pak nějáké návody na tvoření a jiná moje tvorba než kytičky, ale něco nového se tam objeví opravdu jen sporadicky.
Danfinky věštění upřímně s těmito stránkami nevím co bude dál. Už nevykládám, nevěštím, ale nechce se mi je smazat, mají hezkou internetovou adresu :-))

Takže budu ráda pokud mi zachováte přízeň i nadále. Přeji vám krásný podzimní čas.



Žádné komentáře:

Okomentovat