pondělí 20. října 2014

Návrat (sobota 30.8.2014)

A přišel den návratu. Původně jsem plánovala návrat až v neděli, ale vzhledem k tomu, že Jiřík jde v pondělí do školy a Přemek do práce, tak je potřeba trochu se doma zregenerovat a nachystat.
Jak už jsem předeslala hodně se popíjelo. Takže Přemek vstával s pořádnou kocovinou, vzal si prášek a opět si lehl. Milan pro jistotu nevstával vůbec. Já jsem tak něják postupně balila a když se Přemek vyspal a zregeneroval, tak jsme mohli vyrazit.
Tímto chci poděkovat Leonce a Milanovi za zázemí, vaření a vůbec umožnění u nich pobýt.
Matýskovi za to, že nezlobil.
A v neposlední řadě Robinovi, že poskytl svůj pokoj Jiříkovi.
Vyjeli jsme směr Třeboň, Jindřichův Hradec, Pelhřimov, Humpolec, Havlíčkův Brod...Za Humpolcem se obloha začala kabonit a v Havlíčkově Brodě už lilo ja z konve. V Krátké Vsi dokonce padaly kroupy. No, prostě masakr. Mokrá jsem byla úplně durch a navíc byla pěkná zima.
Zastavili jsme v motorestu před Ždírcem nad Doubravou dali si teplý čaj, polévku a já se komplet převlíkla do suchého a doufali jsme, že už další cestou pršet nebude...nepršelo. Přiznám se, že pak už jsem většinu cesty prospala. Ale domů jsme už dojeli v pořádku.



Žádné komentáře:

Okomentovat