čtvrtek 30. října 2014

Swap Na rozjezd.

Tento swap byl první, co jsem vyhlásila na Swaplace. Měl se týkat papírnictví a případně četby.
Na swap sw mi přihlásila Nesteaa, 15 letá holčina, ale tak proč ne. Bohužel ve výsledku to byl nejhorší swap, který jsem kdy dostala. Na balíček jsem čekala asi 6 týdnů, proběhli různé výmluvy, že už posílala, ale ztratila lístek, že nechodí na net...atd. Ve výsledku na Swaplace zrušila profil a přestala komunikovat i na Votoč vohoz. To co jsem dostala já, neodpovídalo  zadání a kabelka byla navíc špinavá.

V první moment jsem fakt na balíček koukala jak na zjevení a přemýšlela zda si Natálka dělá ze mně legraci. Přitom vím, podle jejího blogu, že ta holka umí udělat i hezký swap.

Toto dostala Nesteaa ode mně (posílala jsem jako první)...bohužel ani nepoděkovala.
Inu i tak někdy končí swapy. Taky mi nemuselo přijít nic, že jo.

Hodnocení swapu: 2 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat