středa 22. října 2014

Swap

Jak už jsem psala v minulém článku, opět mě chytlo swapování. Ostatně kdo by rád nechystal a nedostával dárky, že?
Co to swap je?  Swap je v překladu výměna. Swap je balíček s překvapením, který si můžeš vyměnit s kýmkoli na světě.
Já se poprvé se swapem setkala na Fleru, kde jsem ve swapovacím klubu pobyla několik let. Nyní je tam už klubů , kde se swapuje spousty a rostou doslova jak houby po dešti. Samozřejmě, že jedno mají společné a to je tvoření, což mi maximálně vyhovuje.
Takže jen malá ukázka toho, co jsem posílala...více fotek se mi zatím nepodařilo najít.

Oblíbená barva

Písmenko B

Cedulkový

Swap v Knoflíkovém klubu

Na Fleru jsem taky určitý čas pobyla v scrapbookovém klubu ATC kartiček. Kartičky mají přesně předepsanou velikost a je to sběratelský materil po celém světě.





Díky těmto kartičkám jsem začala posílat swapy do celého světa v rámci serveru Swap - bot. Server je fajn, ale než se dostanete k "pořádnému" swapu, trvá to díky nastaveným pravidlům dlouho. Takže jsem měnila právě ATC kartičky a jednou se mi poštěstil Náušnicový swap, kdy mnou vyrobené náušnice cestovali do USA.


Na Fléru i na Swap - botu jde o řetězový systém, kdy tvoříte pro někoho, ale vám přijde balíček od někoho jiného, vám neznámého jako překvapení. Tento systém se mi líbí nejvíce, protože vás opravdu čeká překvapení.
Swapy se mi zalíbily na tolik, že jeden rok jsme si uspořádali Vánoční swap i doma. Podmínka byla, že swap musí být vlastnoručně vyrobený. Já ušila Přemkovi polštářek.



Nyní swapuji na serveru Swaplace, kde jde opravdu o čistě výměnné swapy. Kdy si balíček mění dvě osoby mezi sebou. Má to tu výhodu, že můžete spolu komunikovat a ujasnit si požadavky.
Swapy ze serveru Swaplace, ale i ostatní co nyní aktuálně dělám, vám na blogu postupně představím a ohodnotím.
Pokud by někdo chtěl se mnou zaswapovat, stačí napsat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat