pondělí 6. června 2016

Čajový tag

Při brouzdání po netu jsem narazila na Čajový tag. Jelikož jsem čajová, tak jsem se nechala inspirovat.

1. Teplý nebo studený čaj?
Určitě teplý, ale v podstatě mi každý čaj vychladne, než se dostanu k tomu, abych ho dopila.

2. Silný nebo slabý?
Jednoznačně silný. Mám ráda plnou chut i plnou barvu. Slabý čaj není nic pro mě.

3. Lístky čaje nebo sáčky?
To i to nevyhýbám se ani jednomu. Na sypaném čaji si určitě víc pochutnám, ale jsem líná, tak se často uchyluji k sáčkovému.

4. Piješ čaj mimo dům nebo doma?
Čaj piji všude. Známí jsou již zvyklí, většina si i pamatuje, že nepiji ovocné čaje. Ale nejvíc čaje určitě vypiji doma.

5. Oblíbený ledový čaj?
Oblíbený asi žádný. Sama ledové čaje doma nedělám, ale pokud už musím koupit nějákou limonádu, tak v obchodech sahám právě po ledových čajích. Mají tu výhodu, že se dají vypít a jsou chutné ikdyž zteplají a již nejsou ledové...na rozdíl od různých limonád, které teplé nejsou k pití.

6. Oblíbený klasický čaj?
Miluji "indiánské" čaje  - nečaje rooibos, lapacho. Mám ráda mléčný oolong a hodně jsem si oblíbila pu-erh.


7. Kde rád/a piješ čaj?
Všude. Určitě vedou čajovny, ale dostat se tam, je pro mě svátkem.

8. Co máš rád/a ve svém čaji? (Med/cukr/smetanu..)
Jak kdy a jak do kterého čaje. Bylinkové nesladím vůbec, případně medem. Jako dítě jsem milovala černý čaj s mlékem... jedna z mála možností, jak do mě nějáké mléko dostat. Mám ráda černý čaj s kouskem skořice, s badyánem. Určitě nejčastěji mám v čaji cukr, ale černý čaj jsem už sladila i hašlerkami...mnam, ale umývat pak hrnek, je o nervy :-D

9. Měl/a jsi vždy rád/a čaj?
Určitou dobu ve svém životě jsem asi dávala přednost kávě, ale na čaj jsem nikdy nezanevřela.

10. Jaký čaj bys doporučil/a?
 Bylinkové podle neduhu. Jinak každému podle chuti.

11. Máš oblíbenou značku čaje?
Jako u všeho jiného ani u čaje nekoukám na značku, nevybírám podle značky.

12. Nejméně oblíbený čaj?
Čaj s citronem. Pak taky čaj v nemocnici, ve školních jídelnách a v podobných zařízených.

13. Když jíš, máš u jídla čaj?
Čaj mohu kdykoli a k čemukoli, takže ano.

14. Jaký je tvůj oblíbený hrneček?
Nejoblíbenější je jednoznačně Muchův hrneček, který jsem dostala od nejstarší dcery k narozeninám. Je na 300 ml, což je pro mě akorát a hlavně se na něj hezky kouká :-)



16. Máš konvičku na čaj?
Mám, krásnou keramickou. Kdysi jsem ji dostala od mamky, ale používám ji jen sporadicky. Spíš jen zdobí můj čajový koutek.



2 komentáře:

  1. Parádní tag má čajová čarodějko:) Hned jak dopíšu resty na blog, tak si jej zařazuji k napsání:) Jinak si mě pobavila těmi hašlerkami, to musím jednoznačně vyzkoušet:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus :-) Na jednom vandru došel cukr, ale byly hašlerky, tak jsme sladily s nima. Drbat to z ešusu bylo ještě horší než z hrnků :-D

      Vymazat