pátek 10. června 2016

Swap pro Jiříka

Rozhodla jsem se udělat radost Jirkovi a vyhlásit swap pro něj. Jelikož se z něho stal takový pohodář a labužník, který si vysloveně užívá siestu s cappuccinem, tak i pro něho jsem chtěla swap s hrníčkem, oblíbeným nápojem a navíc malou dobrůtku k tomu.
Přihlásila se mi Petra a Bohunka. Vybrala jsem Petru, chtěla dát šanci novému člověku na swaplace. Bohužel to Bohunka vzala něják osobně a odmítnutnutí nejspíš těžce rozdýchávala.
S Petrou jsme se poměrně rychle dohodly co a jak. Jiříkovi od ní došel pečlivě zabalený balíček.



Uvnitř kromě fidorek, čokoládky a několik porcí cappuccina byl úžasný hrníček s prasátkama, ze kterého měl Jiřík velkou radost.


Má totiž doma fimo lžičku s prasátkem a ta se skvěle hodí k tomu hrníčku :-) Swap se opravdu povedl  a hlavně Jiřík byl spokojený, za což patří Petře dík ♥

Se swapem pro Petru to nebylo tak jednoduché. Napřed jsem poměrně složitě hledala hrníček s motivem, který by jí potěšil. Nakonec jsem objevila hrnek, který měl poměrně zajímavý tvar a hlavně Petřiny oblíbené slunečnice.


Sladkosti podle Petry preferencí jsem sehnala snadno a rychle. Co se však stalo neřešiteleným problémem, byl oblíbený nápoj čokoláda. Petra chtěla tu na špejli, a prostě jsem ji nemohla u nás sehnat. Byla jsem tak zoufalá, že jsem chvíli uvažovala nad tím, že jí snad vyrobím i sama doma. Nakonec jsem to vyřešila tak, že jsem poslala od každého nápoje trochu....pár sáčkových čajů, pečený čaj, nescafé 3 v 1 a několik sáčku porcované horké čokolády.


I přesto, že swap byl poměrně bohatý, tak jsem nebyla si jím nebyla až tak jistá. Nakonec to však klaplo a Petra byla spokojená.

Hodnocení 10 / 10 jelikož swap splnil svůj úkol a Jiříka moc potěšil.


3 komentáře:

  1. Jéé, ale já to přece vůbec nebrala osobně, jen jsem přemýšlela, jak bych swap udělala já. :-)
    Teď to vypadá, že jsem namyšlená "cože? jak si někdo dovolil mě nevybrat?" :-D
    Petra je náhodou moc fajn a pečlivá swaperka. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No wau, ten swap vypadá skvěle! Klidně bych si vyměnila nějaký "swap pro blízkou osobu" :) určitě vím, pro koho bys třeba ty nakoupila :) ... u mě byl problém, že bych hrneček neocenila, tak jsem se zalekla a nepřihlásila se. Ale za nějaký swap s Tebou a s Jiříkem bych byla ráda :) Třeba za nejnižší cenu :3

    OdpovědětVymazat