pondělí 27. června 2016

Ohnivá žena

Tento swap jsem vymyslela a vyhlásila já. Vybrala jsem si na jeho realizaci Adélku. Ikdyž jsem na začátku pochybovala, přece jen mladá 15 letá holčina a její první swap...ale ukázalo se, že to byla velice dobrá volba. Adélka je totiž velmi tvořivá a spostu věcí do swapu vyrobila sama a byly vyrobeny opravdu precizně.


Swap přišel zabalený do krásného astrologického papíru. Už jen z toho bylo vidět, že Adélka opravdu pečlivě četla můj blog. Adélka myslela i na Jiříka, za což jí moc děkuji.


Dostala jsem moc milý dopis, kde bylo vše pečlivě popsáno.
Adélka pro mně vyrobila višnové a šeříkové vosky, černou svíčku :-) jahodové mýdlo a malinovou sůl do koupele s měsíčkem a mátou.
Přidala levandulovou svíčku, naprosto úžasné sítko na sypaný čaj a vyslyšela i mé volání po něčem pálivém a poslala mi chili omáčku ♥

Co jsem poslala Adélce já, můžete podrobně prozkoumat na její blogu zde.


Swapováni s Adélkou bylo skvělé. Jsem moc ráda, že jsem mohla poznat tak kreativního človíčka a doufám, že si to spolu zase někdy zopakujeme.

Hodnocení swapu 10 / 10






Žádné komentáře:

Okomentovat