úterý 14. června 2016

Mýdla a mydlinky

Po dlouhé době...prakticky po roce jsem se rozhodla navařiti zase nějáká mýdla. Tvořila jsem jednak do swapů, konkrétně  do swapu Fantazie, jednak do Bechyně do soutěží a do dárečků.


Na mýdlodto swapu jsem si pořídila i novou silikonovou formu s květinovou vílou. Mýdlo bylo z  s kozím mlékem a s vůní fialek.
Do fialkové vůně jsem se totálně zamilovala ♥
Ale dělala jsem i jíné. Měla jsem doma zbytky vůní a barev ještě z loňska, něco dokoupila na mýdlovém světě letos. Do Bechyně jsem chtěla co nejvíc různých barev a vůní a tak u nás byly stále hrnce zapatlené od mýdlové hmoty.


Konečné balení do celofánu je pro mě asi nejméně zábavné a vždy se u toho řádně vztekám...ten celofán je jak živý.
Když se však zadaří je to paráda.


 A tak máme 2 mýdla glycerínová s malinovou vůní. Ostatní jsou s bambuckým máslem s melounovou, fialkovou, jahodovou, ananasovou, banánovou, hroznovou vůní a s vůní bambusu. Zkoušela jsem i kokosové a fialkové s kokosem.
Stále je to takový pokus omyl...třeba fialkové s kokosem mi stále nechtělo vyschnout a pořád se "potilo"...ale moc mně to baví, mám v hlavě další a další nápady a ráda bych se jedou dopracovala k vlastním čistě přírodním  mýdlům s bylinkami :-)

PS: O banánové se mé dcerky málem popraly :-D



4 komentáře:

  1. Tý jo, ty vypadají úplně profi... Jsi moc šikovná, já na vyrábění moc nejsem, mýdla mne nenapadlo zkoušet...

    OdpovědětVymazat
  2. No wau! To máš pořád ještě tu hmotu ode mě? Nebo ses tak rozmohla a jedeš? Protože fakt jedeš! Úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedu, jedu...no spíš se rozjíždím a teprve to nabírá obrátky :-)

      Vymazat
  3. Jůů, moje krásné a voňavé mýdlo!:)

    OdpovědětVymazat