pátek 24. června 2016

Swap "Přeju si"

Tento trochu jiný swap vyhlásila Bohunka. Přiznám se, že jsem dlouho obcházela kolem, než jsem jí ho odklikla, protože mi bylo jasné, že swap s Bohunkou nebude jen tak lehký... Ale znáte ten stav, pocit, kdy někomu stůj, co stůj chcete proniknout pod kůži? Kdy je pro vás člověk trochu záhadný a vy ho chcete pochopit, poznat a víc a víc...ikdyž víte, že to s ním nebude snadné? Přesně tohle mám já s Bohunkou :-)

Co si Bohunka přála?
Monin sirup Pistácie
Monin sirup (Růže, Fialka, Hruška, Mandarinka, Kiwi, Černý rybíz nebo Meruňka)
Ovocný čaj/čajová kolekce Garden Tea (jakýkoliv, jen ne se zázvorem)
Ovocný čaj Majestic Tea – Švestka&Noni
Washi pásky (s oblíbenými motivy – barevné puntíky, proužky nebo srdíčka, kočky, ptáčci, lišky, květiny, vintage ..)
Batiste suchý šampon (s jinou než třešňovou vůní)
Dopisní souprava s malovanými květy (nejlépe tu, kterou od tebe dostala Katusenka ve swapu Papírna, nebo podobnou)
Jakákoliv kosmetika s vůní fialek
Cokoliv s vůní banánu, kiwi nebo ananasu (NE piňa colada)
Tělové pudry s květinovou vůní M&S (růže, magnolie, konvalinka, levandule – kolekce minipudrů nebo jednotlivě Růže)
Sephora Sprchový gel (jahoda, borůvka, mango nebo šeřík)
Sephora Jemný micelární gel (i vzorek nebo minibalení)
Sephora Vyhlazující báze pod make-up (i vzorek)
Dekorační stuhy s motivem „homemade“, „made with love“ apod. (pro jedlé dárky)

Mé očekávání, že to nebude jednoduché se naplnilo. No, ještěže existují eshopy. Prakticky vše, co jsem Bohunce nakonec poslala jsem objednávala po netu, proto se nám swap taky trochu protáhl.


Tak něják podvědomě jsem tušila, že pistáciový sirup je Bohunky top přání, čajem jsem si byla jistá a kniha byla ze seznamu, co mi poslala ještě pod přáníma. Washi pásky motivem taky odpovídaly. Čím jsem si nebyla vůbec jistá, bylo fialkové mýdlo a pěna do koupele....vím, že mýdla ani pěnu Bohunka moc nechce, ale cokoli kosmetického s vůní fialek sehnat je opravdu oříšek. Růžičku jsem prostě přidat musela, aby v balíčku byl aspon kousek mě :-)

Moje přání: 
Tmavězelený rokail 10/0 ...aspon 100 g
Krátké extra tenké korálkařské jehly (Big eye)
Scrapbookové hřebíčky
Černou svíčku...vyrobenou z černého vosku, ne jen obarvenou na povrchu
Tymiánový aromatický olejíček
Marseillské mýdlo
Bio Karité - Eukalyptový balzám od Saloosu
Kokosový olej
Pečující kosmetika s vůní melounu
Tabák do vodní dýmky...ideálně mátový, ale klidně i jiný
Plechovou dozu na sypaný čaj... ideálně s indickým, japonským nebo čínským motivem
Dekoraci do bytu s námořnickou tématikou
Bonbony Fialky
Jakoukoli sladkost s levandulí


Přišly mi krásně zabalené dárky a celý balíček byl úžasně sladěný. Bohunka je prostě estét a velmi pečlivá.

Dostala jsem černou svíčku, kterou jsem si přála už hodně dlouho. Levandulovou čokoládu, kokosový olej, korálkovací jehly...zelený rokail, který jsem opravdu nutně potřebovala. Melounový sprchový gel od Dermacolu, tenhle sprcháč mám úplně nejradši. Bohunka k němu přidala ještě melounový peeling (ten skončil nakonec u dcerky).
Co mě trochu překvapilo a zaskočilo byly fialkové pastilky. Čekala jsem klasické fialkové bonbony. Ale nevadí, aspoň jsem ochutnala zase něco jiného, nového.
Celkově mi swap od Bohuky udělal velkou radost a moc jí za něj děkuji.

Hodnocení 10 /10





Žádné komentáře:

Okomentovat