čtvrtek 2. června 2016

Swap s mou dcerou Šárkou

Jednoho dne je vám oznámeno, že dostanete balík a že je v něm mimo jiné také swap pro vás. A tak přijdete ke swapu ani nevíte jak. Miluji bláznivé nápady naší Šárky :-D
Dcera prochází poměrně složitým obdobím, kdy se hledá a pere sama se sebou, proto jsem přístupná a vstřícná k věcem, které jí udělají radost a její swapovou výzvu přijala.


Dostala jsem spoustu dobrůtek...úplně nej jsou arašídky v cukrové polevě, ty miluji. Naopak kokosovou tyčinku jsem nechala klukům, kokos fakt nemusím. Potěšila mě hromada ATC kartiček a jedna speciální jen pro mě. Plastový hrníček si vezmu do hausbotu na čištění zubů. Pobavila mě nášivka s trávou, hlavně její vysvětlení, že mi ji posílá, protože se ke mně hodí, když vedu takový bláznivý free život ...kam to moje dítě na to chodí... :-D
Časopis Mickey Mouse je taková hezká vzpomínka, asi ho musela docela složitě získávat je totiž z roku 1991...z roku jejího narození. Je to krásná symbolika, protože Šárka měla tyhle různé kreslené postavičky Walta Disnea ráda.
Velkou radost mi udělaly všechny přívěsky, jsou na nich znamení zvěrokruhu a určitě je využiji ke svému tvoření.
Naprostý top z balíčku byla ovšem dřevěná cedulka TĚŽKO JE LEHKO ŽÍT, kterou Šárka vyrobila. Mám ji vystavenou v obýváku, abych ji měla stále na očích...kolik je v ní pravdy víme my dvě naprosto přesně ♥
Swap od dcery se mi líbil a hlavně mě moc potěšil...jo a byl moc dobrý, mnam.

Když jsem se Šárky ptala, jaké téma by měl mít swap pro ni, tak mi napsala, že cirkus a rally. To byl pro mě docela oříšek. Ve výsledku jsem na to šla hlavně prakticky.


Kromě různých sladkostí, na kterých teď Šárka ujíždí... i nu nervy nutno obalit, jsem jí poslala gumičky do vlasů, stavebnici pejska, solární svítilnu a repráček.
Věci jsem vybírala, tak aby je využila ted v léčebně i později v cirkusu. Jen to rally se mi tam moc nepovedlo dát. Leda by si nahrála startující auta a pak pouštěla reprákem na plné koule :-D

Swap se Šárkou hodnotím 10 / 10

Hodnocení od dcery:
 Jsem nadmíru spokojená téma cirkusu suprově splněno. Svítilna se hodí na mé pochůzky a i na nechtěné pochůzky když třeba ve 3 ráno nahaním po pláce kozy nebo prasata 😃. Repráček taky super, protože mě stále nebaví poslouchat filmy ve sluchátkách. Mnaminky super, ty mám všechny rada a hlavně se mi doplní můj denní chléb 😃. Nejvíce sem ráda za čokolády, co jsou moc dobré a kupovala jsem si je v Německu. Skládačka na tvorbu se taky hodí. Jinak mi trochu chybí to rallye. Tak dávám 9,5 z 10


1 komentář:

  1. Rodinný swap se mi moc líbí, je to super nápad. A těch dobrot!:) Těžko je lehko žít je hodně k zamyšlení, rozhodně mě to oslovilo a přemýšlím si nad tím:) Zasmála jsem se u možného ztvárnění rallye pomocí repráku:D

    OdpovědětVymazat