čtvrtek 10. července 2014

Bylinky

Dneska mi ten den něják rychle utekl. Hned u snídaně jsem udělala jedny náušnice a jeden náhrdelník. Pak jsem se jako obvykle flákala na netu. Pošťačka mi přinesla opět spoustu korálkových pokladů, takže jsem si opět mohla hrát na Popelku. Tímto děkuji všem dobrým duším, co mně tak zásobují ♥
Odpoledne jsme jeli s Jiříkem do Broumova na poštu pro důchod. Koupila jsem tam Mišce batůžek a ještě jedno překvapení. Myslím, že se vám pak určitě pochlubí na svém blogu. Zítra totiž za ní jedeme zase do Náchoda. Tentokrát prošmejdit pár obchodů a provětrat peněženky.
Na večer jsem seděla venku, přebírala korálky a popíjela bylinky. Uhodnete z čeho jsem měla čaj tentokrát?


Piji ted samé takové mňamky, dělají mi moc dobře.
U plotu nám hezky kvete řeřicha, tak se těším, až s ní ozdobím chleba s pomazánkou. Kvítky řeřichy jsou krásné a zároven opravdu chutné.



Vůbec mám ráda když všechno hezky kvete a je co zobat a uždibovat do čaje.





Žádné komentáře:

Okomentovat