pondělí 7. července 2014

Narozeniny

Úderem dnešního poledne je mi 46 let.
Nekonali se žádné ovace, den jako každý jiný. Opět jsem korálkovala. K obědu uvařila naprosto luxusní brokolicovou polévku se zakysanou smetanou. Listonoška mi přinesla dárek od mojí sestřičky. Na večer jsem dostala ještě dárky od Přemka.
Největší radost mi udělal knížní lis, který Přemek krásně zrenovoval.






Za všechny dárky a přáníčka moc děkuji.  Oslava se bude konati až o víkendu a tak různě během prázdnin, podle toho, kdy a kam zavítám.

Opět mi to nedá, abych nevzpomněla na své nejkrásnější narozeniny, když mi bylo 10 let. Dostala jsem knížku Fimfárum od Jana Wericha, noční košili a ten nekrásnější dárek svou sestřičku Deboru. Narodila se na stejné datum a kdyby si o půl hodiny přichvátla, tak by stihla i to pravé poledne :-)
Tímto ji přeji i já vše nejlepší, hodně zdraví, radosti a spokojenosti.
Vždy mi bude víc než jen sestrou.

Všem svým netovým přátelům, co si vzpomněli, děkuji za krásná přáníčka.

1 komentář:

  1. To je tak krásně napsané sestřičko, moc děkuju :-)
    Mám Tě ráda, i když to nedávám tolik najevo.

    OdpovědětVymazat