úterý 8. července 2014

Chvátám, chvátám...

Rozhodla jsem se napsat už ted odpoledne. Noc na dnešek byla dosti bouřlivá, jelikož i přes sítě v okně se nám dostali do ložnice brouci Kvapíci plstnatí.






Nejspíše si našli někde skulinku a táhli se za světlem. Takže až do 3 hodin do rána jsme naháněli a zabíjeli brouky. Přemek doslova převrátil ložnici vzhůru nohama, všude povysával. Bohužel jsme na ty mrchy i sahali holýma ruka, Přemek jich pár i holou rukou zabil.

Že jste o tomto broučkovi nikdy neslyšeli? A co takoví Včelí medvídci? :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Kxmwk9XqBLs
Dokonce se prodává jako plyšová hračka.

Celkově mi není nic moc. Mám opar na puse, pásový opar na noze. Nohy mám oteklé k prasknutí, kousance od ovádů mi díky napnuté kůži praskají a mokvají. Na prstu mám nejspíš památku na noční návštěvu broučka, dva puchýře.
Navíc se mi opět začíná rozjíždět deprese, cítím se děsně opuštěná a ztracená. Nejsem schopná dělat prakticky nic. Jsem ráda, že zvládnu běžný úklid.
Snažila jsem se aspon pomoci jednomu kamarádovi s luštěním kešek. Tímto mu děkuji, že mně aspon na chvíli vytrhl z mé letargie.

(zdroj obrázku - internet)

Žádné komentáře:

Okomentovat