sobota 12. července 2014

Narozeniny podruhé

Na dnešek jsem spala jak mimino. Takže jsem se vyspinkala do růžova. Uvařila oběd...uzené, knedlíky a zelí, osmažila cibulku na sádle na omaštění a uzenou polívku. Musím se pochválit, fakt se mi to povedlo.
Odpoledne jsme jeli do Křinic natrhat Chlapici (Tužebník jilmový) Čaj z něho mi totiž hodně pomáhá na ty moje oteklé nohy. Ale hlavně jsme jeli popřát Elišce, která dneska slaví 2. narozeniny.


Slavilo se u Kuby na zahradě, bylo tam spousta lidí, pěkný mumraj, tak jsem byla ráda, že jsem aspon odlovila pár fotek Přemkovo vnuček.

Eliška:

Janička:




dvojčata Alenka a Aninka:



Tak a ted jdu slavit, já svoje narozeniny, přijel Olin s Monikou a asi se pěkně namažeme :-)
Mišce a Kubovi moc děkuji za dárek, udělal mi velkou radost. Dostala jsem čtečku karet.


Žádné komentáře:

Okomentovat