středa 9. července 2014

Tak málo stačí

Nikdy jsem si nemyslela, že pro mně někdy může být déšt takovou úlevou. Jsem štasná, konečně aspon trochu u nás zapršelo, ochladilo se a mně splaskly nohy. Tak málo stačí člověku ke štěstí.
Hned ráno jsem udělala 2 náhrdelníky a celou náruč náušnic. Musím v rámci své diskuze na www.votocvohoz.cz konečně už vypravit 5. putovní balíček s bižuterií. Založením té diskuze jsem si na sebe upetla pěkný bič, pořád tvořím jen do balíčků. Ale holky jsou spokojené a nadšené.
Ano i na dále se cítím osaměle, ztraceně, ale dnes jsem byla štastná, protože krásné je snít a hrát si. Když najdete k tomu dobrý protějšek, který vám nahrává, tak se u toho i hodně nasmějěte. Díky Bohu za internet...Tak málo stačí.


Ano, tak málo stačí k tomu, aby se vše otočilo a já zase měla náladu pod psa...Oslava mých narozenin se o víkendu nekoná, protože ti co slíbili, že přijedou, tak nepřijedou.

...a zase sama ztracená...

Žádné komentáře:

Okomentovat