pondělí 14. července 2014

Všehochuť

Celé dopoledne, vlastně valnou část dne jsem strávila na internetu a studovala okolí Českých Velenic. České Velenice jako takové mně zklamaly, protože tam prostě nic ke zkouknutí není. O hodně lepší je Gmud na druhé straně hranic v Rakousku. České Velenice jsou vlastně především vlakové nádraží. Nevadí, nějáké plány a program jsem si i tak udělala a zítra doladím.
Odpoledne, když přijel Přemek z práce, jsme šli ven. Pokračovaly další opravy na karavanu a užívali jsme si večerního sluníčka.


Mourinka nejspíše čeká miminka, tak snad jedno bude černá kočka, aby konečně ze mně byla pořádná čarodějnice :-D


Dneska se Mourinka vetřela domů. No, spíš já si ji domů odnesla, protože se pořád lísala. Bude se mnou spinkat, protože až odjedu, tak se mi po ní bude moc stýskat...jasně, že po Přemkovi víc :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat