sobota 19. července 2014

Narozeniny potřetí

Přemýšlela jsem, jak dnešní příspěvek nazvat ...možná by se spíše hodilo "Vedro, až na padnutí". Dopoledne jsem už nevydržela a před polednem fakt padla do postele a spala a spala. Odpoledne když jsem se vzbudila, tak jsme jednomyslně odsouhlasily, že opravdu v takovém vedru jít pěšky na druhou stranu do Gmundu je bláznovství. a tak jsem se jen svezla s Milanem do obchodu. Ale svezla jsem se v novém autíčku, tak to bylo fajn.
Když konečně večer bylo aspon trochu dýchatelno, tak jsme opekli maso a dostala jsem krásný a hlavně hrozně dobrý dort.


Fakt těch svíček bylo 46 :-)
Dostala dvě úžasné chnapky do kuchyně, háčkovanou taštičku a krásný hrneček na čajíček.
Svým způsobem největší dárek bylo to, že si Milan pořídil kytaru a hrál...včera hodně, dneska už mín, ale i tak mi tím udělal velkou radost.
Leonce moc děkuji za trpělivost i když vím, že jsme občas s Milanem na zabití :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat