sobota 26. července 2014

Spacák

Probudila jsem se do krásného dne. Krásný den přerostl postupně v pařák. Dopoledne jsem uplácala oběd...dneska rizoto. Večeře bude zase na ohni.Odpoledne jsem seděla venku a tvořila vánoční pidi hvězdičky. Už jich mám asi 1300 + nějáké řetězy. Napadla mně jedna novinka, takže se budete mít na co těšit.


Vím, že bych měla spíše dělat šperky, abych měla co prodávat na pouti v Polici nad Metují, ale to bych nejspíš musela ven přesunout vagón korálků, komponentů a to se mi nechce tahat sem a tam.
Vzhledem k tomu, že na srpen máme naplánované to putování a začneme hned 1.8. v Trutnově, tak přišlo opět na přetřes v čem budu spát. Do normálního spacáku se totiž nevejdu a když už vejdu, tak jsem v něm narvaná jak housenka. Jasně, do našich seplých mumiích bysme se s Přemkem poskládali (vzhledem k tomu, že Přemek zabere, tak půl spacáku), jen ty zipy jsou už vygiglané. Sepnutí je tím pádem operace na dlouho a jen pro pevné nervy.
No, nebudu to protahovat, Přemek přišel se spásným nápadem a donesl vojenský spacák, který jsme kdysi koupili za pár korun ve výprodeji skladu. Moc jsem mu nevěřila, ale HURÁÁÁÁ, mám v čem spát.
Vím, na nošení je těžkej, jak kráva, ale na klasický vandr se dostanu kdoví kdy, tak neřeším. Mám radost, že mám zase "svůj" spacák. A ted jdu na tu véču na ohni :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat